• Tila

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Kalksten skrev 2011-09-14 15:33:15 följande:
    Kul att du också är med i denna tråd =)

Ja är man riktigt smal som du verkar ha varit så har du ju ett rejält put =)

Visst är det underbart att veckorna bara rullar på, jag längtar snart ihjäl mig till mars!!!!
    Jag med! För första gången sen ja flytta till gotland längtar jag efter vintern :)
  • Tila

Vecka 18 idag (17+0) Snart snart snart halvtid :)
  • Tila
    ohbaby skrev 2011-10-01 11:26:39 följande:
    Tack!
    Har gjort den. Men man kan beställa av mig om man vill  
    Då vill jag beställa en ! Glad
  • Tila

Vecka 19 idag.
    Fick för 4e gången på kort tid höra att jag är för smal för min vecka. Har bara gått upp 1 kg..
    Inte alls stressande..
  • Tila

Vårat lillhjärta Hjärta (Vecka 21)
    Nån som känner att dom vill gissa könet?(vi vet)

• Tila

Oj vad stor bilden vart. Sorry.
    Vecka 22 (21+1) idag iaf :)
  • Tila

Bild från i söndags (vecka 23+0)
    23+2 idag. nån mer än jag som tycker de börjar gå sjukt fort?
  • Tila

Var ett tag sen jag la in nånting så nu är det väl på tiden. Vecka 30 (29+0), nu går det fort. Knappt 7 kg + so far, hoppas på mer till nästa BM besök så hon slutar klaga.

Har en blogg också som är lösenordsskyddad för att skona folk från magen om dom verkligen inte vill läsa om det : tilaslycka.blogg.se/
    Användarnamn: Tila
    Lösenord: Irene

• Tila

Jo hon klagar för att jag gått upp för lite men jag bryr mig ite egentligen, skulle vara nice att komma in och slippa kommentarer om vikten bara.
    Med tanke på hur mycket bebis snurrar runt och har sig så mår ho nog bra ändå :)

• Tila
    Kalksten skrev 2012-01-31 16:46:19 följande:
    Hur är de med dig? Va inte på vattengympan de 2 senaste gångerna..? Det var en fröjd att komma dit efter 1 mån uppehåll...min rygg vart helt paj men kändes mig som en ny människa efter första passet! Hoppas de är bra med dig iaf o magen växer o e fin ser jag! =)
    Åker ju in till barnmorskan i Visby  varannan vecka nu plus att det har varit föräldragrupp så det har varit lite väl mycket resor till stan ändå så jag har sagt upp min plats, skulle ha varit skönt att fortsätta men tiden räcker inte riktigt till tyvärr. 
    Förutom en jobbig förkylning just nu så är det helt okey faktiskt, ont i fogarna och sammandragningar men det hör väl till antar jag :P Själv då? Är allt bra? 
  • Tila

Går in i vecka 37 idag :) Helt sjukt att hon snart kommer vara här! Känns som om jag varit gravid i hundra år så det kommer bli underbart att få slippa magen. 
    Ha det gött i kylan!  

• Tila

Är ganska dålig på att vara in och uppdatera så nu är det väl dags igen. 
    Är nu i vecka  38 (37+4), 16 dagar kvar till bf. 16 dagar !?! 
    Känner mig stor som ett hus och är less som tusan på att inte klara av normala saker längre, söker med ljus och lykta efter sätt att "få igång" saker och ting trots att jag har svårt att tro att det finns något som skulle fungera. 
    Hursom, hoppas ni alla mår bra :) Kram kram! 
  • Tila

Den 5/3 kom våran "lilla" tjej Enea till världen. Hon var 51cm & vägde 3745gram :) 
    Hade turen att få en superbra förlossning så om man bortser från lite slappa magmuskler och ytterligare 4 kg som ska bort är jag helt och hållet återställd till det normala. :)
    Helt klart det bästa och häftigaste jag varit med om i hela mitt liv :) 

• Tila

Sorry för en stor bild, vet inte riktigt hur man förminskar dom. 
    Här är i alla fall våran lilla skatt Enea <3
    Bilden är tagen igår så då var hon 9 dagar.
    Och hon är inte skallig, bara väldigt blond :P  
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD