Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
Ja är man riktigt smal som du verkar ha varit så har du ju ett rejält put =)
Visst är det underbart att veckorna bara rullar på, jag längtar snart ihjäl mig till mars!!!!
Vårat lillhjärta (Vecka 21)
Nån som känner att dom vill gissa könet?(vi vet)
Var ett tag sen jag la in nånting så nu är det väl på tiden. Vecka 30 (29+0), nu går det fort. Knappt 7 kg + so far, hoppas på mer till nästa BM besök så hon slutar klaga.
Har en blogg också som är lösenordsskyddad för att skona folk från magen om dom verkligen inte vill läsa om det : tilaslycka.blogg.se/
Användarnamn: Tila
Lösenord: Irene
Jo hon klagar för att jag gått upp för lite men jag bryr mig ite egentligen, skulle vara nice att komma in och slippa kommentarer om vikten bara.
Med tanke på hur mycket bebis snurrar runt och har sig så mår ho nog bra ändå :)
Vecka 36 <3
Går in i vecka 37 idag :) Helt sjukt att hon snart kommer vara här! Känns som om jag varit gravid i hundra år så det kommer bli underbart att få slippa magen.
Ha det gött i kylan!
Den 5/3 kom våran "lilla" tjej Enea till världen. Hon var 51cm & vägde 3745gram :)
Hade turen att få en superbra förlossning så om man bortser från lite slappa magmuskler och ytterligare 4 kg som ska bort är jag helt och hållet återställd till det normala. :)
Helt klart det bästa och häftigaste jag varit med om i hela mitt liv :)