Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
Vilka fina magar ni tjejer har! Jag vill också... Ingen mage här alls... inte minsta antydan sedan v.7 av en mage... när svullnaden gick ner försvann magen också.
Vilka fina magar ni tjejer har! Jag vill också... Ingen mage här alls... inte minsta antydan sedan v.7 av en mage... när svullnaden gick ner försvann magen också.
Snart blir det dags för mina egna magbilder... börjar bli rätt stor nu - igen. Härliga magbilder och underbara bilder på söta små babysaker.. Jag vill flytta NU, så jag får börja inreda barnkammaren...
Jag är så avundsjuk på alla era fina magar.. åh jag vill också ha!
Jag fattar liksom inte varför min mage inte putar ut mer.. Enligt sköterskan är min livmoder nämligen jättestor och når fram till naveln redan.
Ska försöka ta ett foto på min mage ikväll..för jag tycker mig nämligen inte se någon mage..så får ni andra säga vad ni tycker sen.
*to be continued*
Jag har köpt vagn idag!! Äntligen var det någon nära mig som ville sälja sin fina vintage vagn. Jag som spanat in alla dessa härliga stora vagnar sedan jag var typ 17. Och nu står det en jättefin STOR vagn i barnkammaren. Det blev en Brio Exklusiv från 1985. Damen som sålde vagnen hade köpt den då den kom ut 85 och haft det till sina tre barn. Annars hade hon haft vagnen stående i klädkammaren, så den är hel, ren och jättefräsch. Och bästa med det hela var nästan priset... 400kr!! På köpet fick jag också en gigantisk låda med babykläder, täcken, kuddar, lakan, madrass. En otroligt bra deal med andra ord.
Här är en bild på en Brio Exklusiv som jag lånat från retrovagn.blogspot.com.
Min vagn ser då likadan ut, men tyget är riktigt mörkt blått. Jag är bara helt kär i den Lägger upp bilder senare på min egna vagn.
Och så en OT fråga: Vart har den vanliga diskussionstråden tagit vägen? Hittar endast bildtråden för tillfället...
Vi ska måla barnkammaren, så idag har vi valt ut färger till väggarna. Det blev:
En riktigt ljusrosa som heter apple blossom
Och en ljuslila som heter Ladylike... jag ska måla mönster med den: