Inlägg från: Chokladälskaren |Visa alla inlägg
  • Chokladälskaren

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

ohbaby skrev 2012-01-05 18:34:05 följande:
    Var på stadium idag och tittade på just den för 99kr. Tyckte den såg lite liten ut men den kanske räcker?

Synd att jag har så svårt för rosa annars var det halva priset på halva priset på samma väska fast i rosa. Alltså 24 kr! Tänkte nästan köpa den ändå men hejdade mig... Kommer aldrig vilja använda den och kommer ändå köpa en annan. Förmodligen en likadan men i hel-svart. Så det kändes onödigt med den rosa...
    Men är det nån som gärna vill ha en rosa så kolla om det är rea på eran butik!
    Den kanske är lite liten men den duger bra till mig iafGlad
  • Chokladälskaren
    Niiicole skrev 2012-01-08 16:20:00 följande:
    Vart i Ullared idag, fick köpt ganska mycket till bebis :)  Resten som jag köper måste vara i färg, ser ganska tråkigt ut just nu..

Fina grejer . Vi var faktiskt oxå där idag en liten snabbis. Blev inte så mycket till lilltjejen för det känns som om jag redan har köpt allt till henne redan men en dregglis med rosa stjärnor på och en badcape med tummen samt en kudde och täcke till spjälsängen blev det allt .

Sen hittade jag en massa annat kul där, så pengar spenderade man tydligen:/
  • Chokladälskaren
    Niiicole skrev 2012-01-08 20:32:21 följande:
    Chokladälskaren: Finns ju hur mycket som helst man hade kunnat slänga ner i kundvagnen men det går ju ju inte riktigt :P Det jag köpte gick på 3500kr och innan jag åkte dit hade jag räknat med att det skulle gå på minst 4000kr så jag är jätte nöjd :)
    Ja det gör det verkligen. Om vi inte redan hade varit där för över en månad sen och bunkrat upp rejält till henne så hade jag lätt kunna fylla en hel kundvagn. Men nu kändes det som att vi redan hade allt och ekonomin samt tiden räckte inte till så det blev bara för 1500 kr . Tror aldrig att jag har handlat för så lite där i hela mitt liv innan, haha!!
  • Chokladälskaren
    Mynnejeny skrev 2012-01-09 15:01:08 följande:
    Tänkte lägga in en magbild när jag nu för en gångs skull sitter vid en dator Glad Det var ju ett  tag sedan jag la in något här, men ni är så otroligt fina allihop.

Denna bild är från nyårsafton, v.31 (30+3). Fixad och klar för lite nyårsmiddag med min lilla mage. Är idag i v.31+5..
    Vilken söt liten mage du harGlad
  • Chokladälskaren

Håller med. Blev verkligen jättebra!

• Chokladälskaren
    lillamikaela skrev 2012-01-10 01:40:16 följande:
    Grattis vad har ni valt för sköt väska? Någon som tänkt sig babybjörnen den hårda?
    Jag har beställt en helt vanlig väska från stadium som jag tänkte ha som skötväska. Kostade endast 99 kr.
  • Chokladälskaren
    lillamikaela skrev 2012-01-10 01:48:09 följande:
    Tycker dom flesta idag ser ut som
    Skolväskor (denna babybjörn) kunde jag få gratis av en granne men vill kolla runt lite med andra :) hade aldrig köpt för flera hundra.
    Ja den som jag beställde är ju egentligen en skolväska men så länge den har det som krävs för en bra skötväska så kvittar det för mig och sen var den väldigt prisvärd oxåGlad
  • Chokladälskaren

Evelinas: Grattis till din stora dag. Jättefin var du verkligenGlad

• Chokladälskaren

I vecka 30+6(nästan 32) så hade jag ett sf mått på 29

• Chokladälskaren

Stinis: Du har verkligen en perfekt och fin mage. Förutom magen så är du ju jättesmal i övrigtGlad. Min är inte alls så stor men däremot så är jag mycket bredare överallt annarsFlört

• Chokladälskaren
    Nikis skrev 2012-01-16 09:49:00 följande:
    jag har svårt att se skillnad på snackis-tråden och bild-tråden. Mycket text här nu..
    Ja jag håller verkligen med dig. När jag gick in i denna tråden innan så trodde jag faktiskt att jag hade kommit till snackistråden eftersom det var så mycket text. Sen när jag fick se en magbild så tänkte jag "ja varför inte. Kan man skriva en massa i bildtråden så kan man ju likaväl lägga in en bild i snackistråden oxå".
  • Chokladälskaren

Här kommer lite nya inköp. Eller skötbordet har vi inte köpt än men vi hittade det billigt på blocket så nu ska vi hämta det till helgenGlad.

• Chokladälskaren

viplanerar: Beställde på nätet på en sida som heter sovtex.se. Finns verkligen hur mycket fint som helst till de små:).
    Sen för övrigt. Vilken fin mage du har och alla ni andra oxå:). Min ser fortfarande ut som en tjockismage. Är bred överallt:/

• Chokladälskaren
    viplanerar09 skrev 2012-01-19 22:39:04 följande:
    Ska absolut kolla in sidan(fast egentligen borde man kanske inte, för man hittar väl alldeles för mycket som man vill ha)

Tack! :) Det gör du säkert inte. Har du nyligen lagt in någon bild på din mage? Ursäkta men det är så många fina magar så man vet knappt vem som är vem Skäms
    Nej jag har ju inte det. Blir så avundsjuk på allas putande och fina magar i tråden. Men så fort jag hittar kameran(som har varit borta ett tag) så kan jag lägga upp en bild:)

Ja gör det! Du kommer att bli ruinerad sen när du väl har varit på den sidanTungan ute. Boxarna finns i olika färger och olika mönster. Så det är verkligen svårt att välja bland allt.
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD