Inlägg från: Mynnejeny |Visa alla inlägg
  • Mynnejeny

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Ni har så fina magar allihop, känns som att min knappt syns annat än på kvällarna. Men folk som vet att jag är gravid har börjat påpeka att det börjar synas nu, själv känner jag mig mest uppsvälld och har inte alls sån fin gravidmage som ni andra verkar ha. Har också fått höra att jag är så liten trots att jag är i v19... Lite trist, men jag vet ju att det finns en liten där som växer och mår fint ändå Glad

• Mynnejeny

V. 20 idag, nästan halvvägs! Glad Tiden går sakta men säkert framåt, och magen har äntligen börjar synas lite även på morgonen. På kvällen är den mest svullen. Jag tror inte att jag gått upp något, men jag äger ingen våg. Det mesta har nog isf satt sig på lår och rumpa.

Morgonmage. Jag undrar vart det där blå ljuset kom ifrån. Ber om ursäkt för mina fina byxor, men de är grymt sköna pluggbyxor Glad
  • Mynnejeny

Men oj, vilken tråkig stämning det var härinne nu :( Jag är inte själv så aktiv här med att lägga upp bilder, eftersom jag för det mesta läser via mobilen och det är så jobbigt att lägga upp bilder. Men jag är inne och kikar på alla era bilder och tycker ni har så fina magar allihop och fina kläder ni köper. Jag ska mig tid till att ta lite foton och lägga upp här inom en snar framtid :)

• Mynnejeny

Men gud vilken fin overall Lyckobebisen, helt underbar! :)

• Mynnejeny

Äntligen har jag hittat min kamera så jag kan ta lite bilder och lägga ut :)

Magen idag, v23 (22+0) Man kan nästan inte tro att det finns något där.

Bebis i v.17 Observera den feminina handen :)

Och bebis i v.19. Suger på tummen.
  • Mynnejeny

Babybluey: Guuud vilken fin barnvagn! En sån vill jag också ha, men sambon vägrar..

• Mynnejeny

Jag vet inte heller om jag riktigt tror på att man kan se på magen. En kompis hade vad alla sa var en typisk pojkmage. De tjatade på henne hela tiden om att det var en pojke, men rul visade flicka och ut kom en liten flicka. Men man vet ju aldrig, det kan ju stämma i vissa fall :)

• Mynnejeny

Tyckte det var lite tomt om bilder här nu så jag slänger in två från idag. Glad
    Morgonmage, v.24+1

Utan kläder

Med kläder
  • Mynnejeny
    Stinis83 skrev 2011-11-17 10:13:37 följande:
    Vilken söt mage du har Mynnej! :)
    Tack :)
  • Mynnejeny

Mermaid: Jag säger som alla andra härinne, guuuud vilka snygga skallror! Om du någon gång börjar sälja, säg till! Glad

Kul att se förändringen Flipback och fin mage. Du också Lokesmami Glad

Jag går in i v 28 idag och det är nu mindre än tre månader kvar till BF. Wohoo! Tänkte lägga ut en bild på dagens mage, men det går tydligen inte. Får prova lite senare istället.
  • Mynnejeny

Åh, vad roligt att ni lägger upp bilder på er. Min dator har tyvärr vägrat bilder sen jag gjorde en uppdatering av firefox för några veckor sen.. :/

• Mynnejeny

Vad roligt med bloggar! Jag har också en, väldigt eftersatt just nu dock och väldigt ointressant, men någon får gärna lägga in den ändå. jennymaki.blogg.se

viplanerar09: Vi har knappt fixat nånting. Barnvagnen står hemma hos sambons föräldrar, bilskydd ska vi köpa av en kusin till mig och säng har vi i alla fall tittat ut en. I övrigt har vi lite kläder och någon filt, men det är allt. Vi tänkte ta tag i det i januari hade vi tänkt.

• Mynnejeny

Tänkte lägga in en magbild när jag nu för en gångs skull sitter vid en dator Glad Det var ju ett  tag sedan jag la in något här, men ni är så otroligt fina allihop.

Denna bild är från nyårsafton, v.31 (30+3). Fixad och klar för lite nyårsmiddag med min lilla mage. Är idag i v.31+5..
  • Mynnejeny

Tack Marlin och camamill. Den är liten, men det känns som den jämt är i vägen ändå, haha. Väntar bara på en växtspurt snart.

• Mynnejeny

Tack Chokladälskaren :)

Vilken fin bild på er två Imagine this!

• Mynnejeny

Emma: jag är nog mindre än dig och jag går in i v33 imorgon.

• Mynnejeny

Jag hade sf-mått 25 i v. 30+6, för en vecka sedan exakt. Precis ovanför den lägsta kurvan.

• Mynnejeny

Nej, inget tul aktuellt än, BM är inte orolig säger hon.

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD