• Niiicole

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Vilka fina magar ni har. Jag är som mest svullen på kvällen men annars så syns det inte så mycket. Längtar tills den börjar växa :) 

• Niiicole
    LadyA01 skrev 2011-08-15 10:32:49 följande:

27 mm bebbe, med två sprattlande armar och två sprattlande ben :) Lycka!!
    Vad roligt :) Önska med jag hade en bild ..
  • Niiicole

Ser jätte mysigt ut med alla utstående magar :) jag tror min också börjar synas det är bara det att jag är mullig sen innan och då är det svårare att se. Men jag har absolut fått en annan form på magen. Vill att det skall bli en rund och fin form NU NU NU. Det ser ju såå mysigt ut :)

• Niiicole
    Tila skrev 2011-08-22 09:36:48 följande:
    Vad avis man blir på alla stora fina bebis magar!
    På mig syns det bara för att jag normalt är helt platt, en av mina arbetskompisar(som haft semester 3 veckor) ställde en väldigt komisk fråga igår som gjorde mig helt ställd "Oj vad tjock du har blivit, du är gravid va?".

11+1 tror ja. (11+5 idag)
    Jag är lite mullig sen innan så kan vara därför det syns mer också. 
  • Niiicole
    faceprimer skrev 2011-08-22 10:13:32 följande:
    Jag är också lite mullig sen innan så därför ser ju magen dubbelt så stor när man är svullen än om jag vore helt platt..
    ja precis.
  • Niiicole

Jag och min sambo har precis köpt en 4a på andra våning så lite kommer man få bära men det får gå :)

• Niiicole
    Wielkip skrev 2011-08-22 20:35:45 följande:
    gött att bli av med gravidkilona liiiite snabbare än de som bor på bottenplan, så ser jag det :D
    haha precis. det var inte dumt tänkt. Jag är i v.12 idag och har inte gått upp ett gram snarare gått ner ett kilo tror jag. men lär ju rulla fram i slutet. 
  • Niiicole

Inte så mycket större men formen är väldigt annorlunda sen en vecka tillbaka. Nu i v.13 (12+1)

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD