• SULLIN

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

ÅHH... Jag vill ha!!!! Lite för dyr för min plånbok men jag vill...

• SULLIN

Hi hi! Åh jag tycker så mycket om denna tråden!! Ni lägger in så fina bilder så man kan drömma om det lilla undret som förhoppningsvis dyker ner i mars! Vågar dock inte lägga ut någon magbild ännu, det är ju bara övre delen av magen som putar ut : / (Eller mest i alla fall)

• SULLIN

Fick reda på att vi väntar TVILLINGAR idag! Helt chockad gick jag och terapiköpte dessa två mini-set!
  • SULLIN

De är Kappahls- Newbie i strl. 44.... Tänkte att tvillingar brukar komma för tidigt. ;)Skrattande

• SULLIN
    Sophiebysophie skrev 2011-08-16 09:38:51 följande:
    Grattis till Tvillingarna!

Hur gammal är du?
    Vilken vecka va du i när dom upptäckte tvillingar? Hade du känt på dig något?
    Hade du gjort ultraljud innan och dom inte sett två?

Ursäkta att jag frågar så mkt, är lite nyfiken, då jag själv är lite "orolig" att det skulle vara två.. Inte för det skulle vara en katastrof, men jag skulle nog få en väldig chock.
    Hej!

Tack för alla grattis, har inte riktigt kommit över chocken ännu, men långsamt börjar det sjunka in att de närmsta åren inte kommer vara riktigt som vi planerat ;)
    Jag är 28 år, detta är min andra graviditet och jag är i v11 (upptäcktes igår på UL inför KUB). Både jag och min man har gått och pratat och skojat om att det kanske är tvillingar och så var det det!!! Har bara ett tvillingpar i hela min stora släkt, och det är på långt håll...  Tyckte mig dessutom känna livmodern lite väl högt för veckan jag är i... Varför misstänker du tvillingar? Skall du på något UL snart?
  • SULLIN

I vecka 10+3, och magen har tagit ett stort kliv framåt denna vecka. Kanske har det att göra med att jag bestämde mig för att ge upp projektet att knö in den i mina försmå vanliga byxor och gå över till mammakläder när jag fick reda på att det var två ;). Men vart skall detta sluta??? Såhär så ju jag ut i v 17-18 sist...
  • SULLIN

@Lyckobebisen- Tyvärr kan jag inte se dina bilder.... Är det min dator eller kan ni andra inte heller se dem?

• SULLIN

@lyckobebisen: Vilka underbara skor och kläder!!!!

Åh vad man längtar tills man har något att fylla alla små saker med! =)

• SULLIN
    Nikis skrev 2011-08-30 21:49:03 följande:
    Jag har blivit medlem nu, men de står ju ingenstans att jag ska få ett bebispaket? Blir de bara hemskickat eller fast de inte står?
    Nej man måste logga in och klicka på att man vill ha det! Hade också missat det och undrade varför det ej kom... men sedan kom det på en vecka =)
  • SULLIN
    Lyckobebisen skrev 2011-09-16 10:08:50 följande:
    Det kanske har hänt lite ändå Skrattande

Det har det ju absolut! Jättefint!
  • SULLIN

Hjälp! Har magen exploderat, vart skall detta sluta??? Är nu i v 16 (15+2). Var visserligen inte pinnsmal innan men klart normalviktig.  Till mitt försvar måste jag säga att det är andra graviditeten och jag väntar tvillingar men i alla fall... =)
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD