Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
Vilka fina magar ni har allihopa
Vilka fina magar ni har allihopa
Jag plussade på bim-5
Vi har inte köpt mer än ett par grejer till bebisen eftersom det fortfarande är vääääldigt tidigt. Men här kommer lite bilder på det iaf
Jag var på hälsosamtal idag och fick träffa min bm. Verkar vara en bra och mysig bm men vi får väl se sen längre fram. Det var iaf spännande att man har fått göra ett besök som faktiskt bevisar just att du är gravid. Däremot så belv jag inte klok på hennes beräkningar. När jag var där så sa hon att jag var i 6+1(mina beräkningar är 6+0 idag) men det är ju skitsamma. Men däremot så sa hon sen "ja då är du i vecka 6 nu då så då får du komma på inskrivning om tre veckor och då är du i vecka 9!" Jag tänkte att dt kan ju inte bara stämma. jag mådte ju ändå vara i vecka 7 nu då och sen i vecka 10 på inskrivningen men jag sa inget just då. Tänkte ta det med henne nästa gång istället.
Men visst måste hon har sagt fel?
Vilket fall som helst så är det inskrivning den 8/8 och det ska bli kul men mysigt på samma gång. Sen i när man är i vecka 15 så får man lyssna på hjärtljuden och det ser jag verkligen framemot.
Här kommer ett litet urval av vad jag/vi har köpt. Detta var dessutom innan jag blev gravid oxå