Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
Vilken fiiiiin
Vilken fiiiiin
Candydarling lägger in en kommentar på din fråga. Jag var här när tråden startade men fick MF i v6 nu är jag i v10 och allt har gått bra hittills jag kikar in då och då för att kolla hur ni har det Jag har två barn sedan innan första född med planerat snitt pga sätesbjudning och andra är född vaginalt. Jag räknades som förstföderska då jag inte hade fött barn vaginalt tidigare. Mitt första tecken på att förlossningen var på gång var just att Slemproppen gick och det kom jätte mycket!!! Jag var inlagd och BM hade känt om jag hade öppnat mig något bara någon timme innan Och då var jag inte öppen något alls. När Slemproppen gick så kollade BM igen Och då hade jag öppnats 3cm hon bad mig duscha och gå ner till förlossningen. När vi kom ner var jag 6cm öppen. Så från det att Slemproppen gick tills bebis var ute tog det 6 timmar. Nu behöver det inte vara så för dig men om du får värkar som kommer regelbundet och du blir nojjig så tycker jag du ska åka in och kolla. Jag fick bebis på BF dagen så jag förstår att du gärna vill föda senare men som sagt åk och kolla hellre en gång för mycket. Lycka till håller mina tummar att det inte är någon fara och att allt går bra hur det än blir. Kram
Tack faceprimer ja allt är bra hittills har fått se ett litet hjärta picka för ett tag sen Och idag mår jag så illa så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men allt för bebis skull man vet ju vad man får för belöning sen går snart in i v11 så om allt går bra har vi våran lilla bebis i september hur mår du? När är det dags för bevis att titta ut?
Bebis*
Jag tror en flicka
Vad sa de på ul?
Haha ok ska hålla utkik
Jag kollar inte bara på magen utan det stora hela bl.a rumpan och låren av egen erfarenhet
Men som sagt så stämmer det ju inte på alla
Hmmm fast då sägs det ju att det är pojke men när jag väntade min flicka så såg man inte heller det bakifrån men jag blev rundare om rumpa och lår och med pojken var jag som vanligt.
Tror att det är ganska säkert men att det finns en liten procent där de faktiskt kan ha fel.
Grattis till pojken har de sagt att det är en pojk så är det ju det så slappna av bara och skit i vad alla säger. Jag vet hur det är att alla kommenterar om allt. Har en vän som hade tjejmage med ena och ut kom en tjej sen hade hon pojkmage med andra och ut kom en till tjej så tror det även kan skilja så min bästa vän hade världens största tjejmage och ut kom en pojke haha och när hon väntade nästa pojke så sa alla att det såg ut som en pojkmage. Detta tror jag att man kan diskutera om i all evighet. Men har de sagt att det är pojke så tror jag inte de har fel kram
Detta med att pojkar är större än flickor stämde inte på mig tror att det bara är
Skrock min dotter föddes i v 38 och vägde 3690g och sonen är född v40 på BF och vägde 3685g och född två veckor efter dottern så han hade vägt mycket mindre om han hade fötts i v38 sedan skilde det 1 cm på de dottern var 52 och pojken 53
Hahaha ja då var min flicka xtra stor
Agnesmamma gud vilken sötnos