• IEmelieI

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

gjorde ul i v 10 och då var plutten runt 3cm

• IEmelieI
    Kalksten skrev 2011-08-01 21:04:05 följande:
    Varför får alla här göra UL så tidigt??! Det är ju inte först förrön i v.18 man brukar göra det!
    Min barnmorska avrådde frånd et och sa att man inte bör göra UL för mkt under gravidtiten för man inte vet om det är skadligt.

jag har diabetes. då har man mer koll och mer ul
  • IEmelieI

för att få haklappen och bodyn måste man handla i butiken för en viss summa för att få det?

• IEmelieI
    olivian skrev 2011-09-22 15:19:05 följande:
    Varför är min mage mindre nu än förra veckan?

Förra veckan(14):

Och i förrgår:
     v 15

Det ser verkligen ut som att jag svankar på översta bilden, men det gör jag egentligen inte...
    mindre svullna tarmar ?!
  • IEmelieI
    Wielkip skrev 2011-10-27 13:05:41 följande:
    Emmaja; ???????

1. I ett forum har man olika åsikter, och talar för det man själv tycker och tänker.

2. Precis som i verkliga livet så är det svårare att komma in i tex. En klass ett år efter alla andra som då redan känner varann. Sen har man inte svar på alla frågor heller. Och är man inte själv aktiv o svarar o kommenterar andras kan man inte förvänta sig att andra ska göra det tillbaka.

3. Varför skriver du i bildtråden om det nu är så fel?

Hejdå!

oj hjälp va omoget!?

man märker verkligen att du inte kommit till vuxenlivet?!

bara för att en människa inte kommenterar allt och är akriv i tråden ska man inte förvänta sig då att få nått svar eller empati? Bara för att man inte är med i "gruppen"
    Sådär höll man väl på i mellanstadiet inte i vuxen ålder. Ignorera och frysa ut nån på ett jävla forum bara för att den inte har vart med från början?!

patetiskt!

• IEmelieI
    Wielkip skrev 2011-10-27 13:51:34 följande:
    Omoget? Nä, den hårda sanningen kanske, om man nu är känslig.
    Är så sjukt trött på alla brudar som målar upp sig som offer bara för att de inte är 'störst' och viktigast i diverse samanhang.

Emmaj; det inlägget jag svarade på idag är det första jag sett av dig i tråden, ändå är hg aktiv varje dag, läser 10 ggr per dag minst. Vilket antingen betyder att jag är blind eller att du helt enkelt inte varit speciellt aktiv.

men lilla gumman det är väl ingen som målar upp sig som offer? hon skriver ju bara exakt som det är i den här tråden.

Det är ca 7 st som kommenterar varandra och håller om varandra. Sen när andra kommer in och inte tycker lika som dom som är aktiva så blir den nertryckt eller ignorerad.

Vi är alla lika men tycker och känner olika. Ska man bli nertryckt och ignorerad bara för att man inte är aktiv?

Måste man vara aktiv för att få respons och respekt på saker man skriver?

bara för att hon inte är lika aktiv som du själv så vill man väl fortfarande ha respons?!

• IEmelieI
    MammasSötnosar skrev 2011-10-27 13:39:08 följande:
    Det är så det är här på fl, tråkigt nog.. Mobbning på vuxen nivå & i forum..
    Börjar mer & mer komma ihåg varför jag slutade skriva & vara på den här sidan när jag va gravid sist, för 5år sen & allt är lika dant fortfarande. tråkigt & väldigt patetiskt.

tycker att det är skittråkigt att folk måste hålla på och inte kan va snälla och respektera varandra. Fast än vi alla här är i samma sits och är gravida. Som sagt folk är väl väldigt mycket tuffare när dom sitter och skriver än va dom skulle vara i verkliga livet.

tur att det är nån mer än jag som reagerar på det :)
  • IEmelieI
    Wielkip skrev 2011-10-27 15:17:13 följande:
    Oj, att först anklaga någon för att vara omogen och patetisk för att sen inleda med fjortisarnas starkaste slagord och något av det mest nedsättande man kan inleda sin mening med 'lilla gumman'...

Nä, i rest My case, det finns en anledning till att jag hellre umgås med killar än tjejer i verkliga livet :)

Change of subject!

oj, om man kollar på sitt "sätt" att skriva så antar jag att du är xår yngre än mig och då är det ju faktiskt så att du är liten.

jag tror faktiskt inte att du har nått upp till oss som är på den vuxnanivån. Vilket är jättetråkigt. När du ändå har tagit på dig ett såpass stort ansvar nu så borde du faktiskt lämna gymnasie attityden bakom dig och börja ta ansvar och lära dig att respektera medmänniskor.

Jag önskar dig all lyckatill i livet.
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD