• canjjj

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Gosmagen och ladya01; vilken affär kommer den söta visum ifrån? En sådan vill jag också köpa till den lille!!

• canjjj

Bodyn skulle det ju såklart stå... Telefonen ändrar lite som den tycker själv.. :p

• canjjj

Oj, det var inte meningen, var inne och läste.. Måste råkat trycka på skicka för helt plötsligt hade jag skrivit ett tomt inlägg..

• canjjj

Jag har i någon av alla mars trådar här sett 2 olika bilder, en från sidan och en framifrån, illustrerade bilder på hut högt livmodern brukar gå i de olika veckorna.
    Jag hittar inte bilderna igen och jag har googlat efter dem också, är det någon som vet vad jag menar för bilder och kan lägga ut dem här eller länka till dem?

• canjjj

Marlin: det var inte den bilden jag menade. Jag tänker på en bild där man ser olika streck för hur långt upp livmodern brukar vara i olika veckor..

• canjjj

Vad kul wielkip.
    Själv fick vi inga bra bilder alls, bebisen låg så tokigt så man ser knappt vad det är och allt är suddigt. =P
    Det hade varit roligt med en fin profilbild..

• canjjj

Mylittlesunshine: vilken fin mage! Och superfin klänning hade du på bilden, vart kommer den ifrån??

• canjjj

"Presenterade" mig nyss i prattråden, här kommer en bild på min mage i vecka 31+1. Jag har faktiskt inte fotat den innan och måste säga att jag fick en chock när jag såg mig på bild. Magen ser ju inte alls så stor ut som jag trodde, jag känner mig ju gigantisk..

• canjjj
    oDitAo skrev 2012-02-02 09:27:16 följande:
    Går in i v33 idag! ska ta en magbild ikväll.
    Bjuder på en bild av lite blöjor vi fått av pappa och hans fru :), behöver nog inte köpa så mycket i början ;) ettor till vä och tvåor till hö.

Oj, det var en hel del blöjor! Skönt att inte behöva åka och köpa det i början, själv har vi 2 paket bara. =P Men vi har nära till affären!
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD