Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
oj vad det verkar synas på alla. En liten gullig uppslullen mage =) På mig syns det inte alls. :( hoppas lill*n är kvar. :)
oj vad det verkar synas på alla. En liten gullig uppslullen mage =) På mig syns det inte alls. :( hoppas lill*n är kvar. :)
Hallå alla nyblivna marsföräldrar! Kronprinsessan ska också bli mamma i mars
Wielkip. Min sambos syster +bror ska ha i december och min syster också. Och sen sambons morbror i november och sen jag i mars hehe!
Såå fina magar :) Min har med ploppat ut lite och är svår att dölja. spec. när jag ätit. Men fram tills på Onsdag så ska jag hålla det hemligt =) hehe.. Nån som känner lille sparka än?
Jag tror jag inte kommer känna än, men min sambo hoppas lillen vill ge mig en födelsedagspresent så jag får börja känna det redan idag. Men det kommer nog inte bli så :) Tror han längtar mer än vad jag gör till allt känns det som hehe. :)
Hoppas alla ni mår bra och eran bebis med :)
Var och kolla på min lilla skrutt idag, kunde inte låta bli att gråta lite. Den sträckte på sig och sparka som en tok. Livlig bebis jag har :D Åååh så glad jag är! jipphiii. 10 mars är den beräknad (precis som jag räknat ut) så plus minus noll. så skönt!