• loppan

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Goa magar ni har tjejjor! :) Nu har jag fått förbi BIM och känner mig lite lugnare. Är det någon som bloggar?? :)
    Slänger in en bild på min mage också fastän jag mest känner mig gasig, det får bli min startbild :)

• loppan

Glömde såklart lägga in bilden också -.- här kommer den iaf.

• loppan

Misaki: Jag funderar på att starta en blogg, det finns ju så att man kan få sin blogg utskriven i bokformat nu och det hade varit himla roligt att kunna se tillbaka.. :) jag lovar att om jag startar en blogg får ni tillgång till den först :) men jag tror jag ska hålla den hemlig tills vi har berättat för alla...sååå lång tid kvar känns det som ju!

• loppan
    BebisVagga skrev 2011-07-13 22:16:40 följande:
    ögat lurar mej inte två ggr väl?!
    tycker det ser positivt ut i mina ögon Solig
  • loppan

Bebisvagga: Precis så var det för mig också, blev starkare på kvällen! Men testa imorgon igen så kommer det säkert vara ännu starkare :) vågar mig nog på att viska ett grattis!

• loppan

Jag kan ju säga att jag har tagit minst tio tester och ännu inte förstått.. ;) tog senaste imorse, haha! är du före bim eller efter??

• loppan

Dessa klassiker beställde jag hem igår...tänkte ge pappabodien till blivande pappa samt boken "du ska bli pappa" då sambon har, precis som jag, lite svårt att ta till sig graviditeten även om vi är jätteglada och allt det där så känns det ju bara...för konstigt att vi ska ha barn liksom :) så tänkte om han får detta så kanske det sjunker in lite mer för honom och även för mig! dessa kommer från H&M, 99 kr för alla tre!

• loppan
    Sofiiem skrev 2011-07-26 14:17:49 följande:

Nu tar jag mig i kragen och vågar slänga upp lite bilder på min inte så otroligt charmiga mage... Första bilden i V 6 är den stenhård! Är vanligtvis inte riktigt så stor, men är verkligen inte platt heller...

Ser man skillnad? eller är det jag som inbillar mig?  vågen visar bara +1 kg så tror jag inbillar mig lite än:P men snaaaart (några veckor iaf) har jag nog med en fin bebismage :)
    Jag tycker man ser skillnad, söt mage du har! :) jag har också bara gått upp +1kg men min mage syns ändå, haha!
  • loppan

Sorry den skulle till diskussionstråden, ignorera ovanstående inlägg Skrattande

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD