Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
Hej! Här vill jag också vara med. 1 mars beräknas det titta ut en liten. Och magen har redan svullnat upp massor. Här är den i v 8, 7+2. Har inte varit pinnsmal innan men defenetivt inte så här stor.
Hej! Här vill jag också vara med. 1 mars beräknas det titta ut en liten. Och magen har redan svullnat upp massor. Här är den i v 8, 7+2. Har inte varit pinnsmal innan men defenetivt inte så här stor.
Det är första barnet så jag vet inte riktigt hur det "ska" se ut. Är ju väldigt olika men känner mig väldigt stor redan. :)
Jag vet inte om jag platsar här längre. Har varit hos gynläkaren idag pga mitt illamående och då ville han kolla så att det inte fanns två pyren där inne, han hittade bara ett men flyttade BF till slutet av februari istället för mars. Hoppas att ni kan acceptera mig ändå ;)
I onsdags var vi på KUB-test. Så här såg pyret ut då :)
Jag går in i v 14 imorgon. Jag är ju egentligen lite tidig för den här tråden, men blev flyttad så valde att stanna kvar här hos er. :)
Vi fick se två armar och två ben, hjärna, magsäck, urinblåsa och ett hjärta som tickade på snabbt. VÄLDIGT häftigt! :D