Inlägg från: pcalma |Visa alla inlägg
  • pcalma

Pappa, kan man öppna lås med nyckelbenet?

Haha vilken rolig tråd:

Min son sa när han var 4 år till en kort o knubbig vän till mig: Varför har du så tjocka ben?
    Hon svarade att en den har tjocka ben och en del smala, o att hon hade tjocka!
    Då säger sonen: Men varför har du slutat att växa då?

• pcalma

Min son satt i knät o granskade sin dagisfröken ingående en dag. Så utbrister han; Vad rynkig du är, ska du dö snart?

• pcalma

Samma son satt o kollade in min gamla mormors haka, där åren o tyngdlagen gjort att den hänger.
    Han tar plötsligt ett stadigt tag o hennes dubbelhaka o utbrister: Wow vad mycket kött du har här!!

• pcalma

Min mans farmor är en riktig skata o trots detta så tar svärmor så väl hand om henne fast hon bara får skit tillbaka o inget duger. Svärmor o alla vi har sagt att det vore bättre hon fick somna in. Hon mår inte br o kan inte gå o är snart 100 år.
    Dottern 7 år med autism sa helt apropå en släktmiddag; Är farmor Märta odödlig?

• pcalma

Min son går hos logoped för en språkstörning. Han är 5 år. Från sina äldre syskon lärde han sig säga "fick you mannen" när något gick tokigt o han blev arg. DET kunde han däremot uttala
    Iallafall så fick han så klart tillsägelse för detta o VISSTE att man inte får säga så!
    Vid ett besök hos logopeden ber hon honom lägga olika saker i rätt fack!
    Varpå sonen utbrast: man får inte säga FUCK!
    Haha vad hon skrattade o jag skämdes

• pcalma

Vart tar den vita färgen vägen när snön smält?

Varför är det hål i kringlor?

• pcalma

Sonen 5,5 år till farmor:
    -vilka stora boobisar du har!! Får man sutta på dom??
    -NEJ det får man inte!
    -Är det ingen mjölk i dom?
    -nej det är det inte!
    -Vem har druckit upp den????

Svar på tråden Pappa, kan man öppna lås med nyckelbenet?