Inlägg från: vampyria2 |Visa alla inlägg
  • vampyria2

Pappa, kan man öppna lås med nyckelbenet?

Haha med fyra ungar i bagaget så har jag en del men den klurigaste var nog näg min då 6 åring frågar mig varför det finns P-piller för man gör väl bara "det" när man vill ha barn Cool

• vampyria2
    Dreams Never Ends skrev 2011-07-11 18:20:22 följande:
    Och varför i hela frieden berättar man för ett barn vad vuxna använder p-piller till? Har du haft en lektion för honom om det eller hur vet man ens om det?
    Dreams Never Ends skrev 2011-07-11 18:21:14 följande:
    När jag var 6 år visste jag inte ens vad knulla var. Eller hur man fick barn. Och det är jag glad för att mina föräldrar inte berättade för mig. Sånt lär man sig tids nog....
    Haha ja var säkert jag som hade berättat det för henne för hon levde i en bubbla och träffade inga andra större barn som gladeligen berätttade sånt för mindre barn....i och för sig så hade hon tidigare frågat vart barn kom i från och nog fan berättade jag det för henne då, vad i ligger faran i det?  
  • vampyria2
    hullulla on halvat huvit skrev 2011-07-11 18:30:32 följande:
    Vampyria2; hahaha. Min 7-åring har snappat upp att jag har sagt att det räcker med barn efter detta som är beräknat om 22 dagar. Nöjd förklarade han då för mig att då SLIPPER jag ju göra "det" något mer haha

Min 4-åriga dotter frågade lite om sin döda mormor varpå jag förklarade att hon är i himlen och har det bra... Hon undrade då hur man kom dit och kom fram till att det nog var lättast med flygplan
    Haha vilken tur att du slipper från och med nu då *ASG*
  • vampyria2
    Blondie 80 skrev 2011-07-11 19:32:11 följande:
    När min morfar gick bort var min son nästan 3 år. Han undrade då varför vi grävde ner honom i jorden om han skulle till himlen.
    Åh vad gulligt Hjärta
  • vampyria2

Haha kom på en till som var lite svår att förklara...vi hade berättat för storsystrarna 8 och 10 år att de skulle få ett syskon, efter 5 min kommer de ut ur sit rum och skrattar massor och säger att vi bara ljuger för de har minnsan varit hemma hela tiden så när skulle vi ha kunnat gjort en bebis Skäms

• vampyria2

Vi tittade på fångarna på fortet och min dotter fick syn på en av dvärgarna (jaja de små människorna) och utbrister "ååh vad söt, kan vi inte köpa en sån " :o visste inte om jag skulle skratta eller gråta åt det ;p

• vampyria2
    HäxanSurtant skrev 2011-08-25 08:43:04 följande:
    andra barn vill ha en hamster
    Haha ja mina ungar har aldrig varit som andra ungar...som tur är haha
  • vampyria2

Jag: Loke du är den sötaste lilla killen jag någonsin har sett.
    Loke: har du inte sett Alex på mitt dagis ;D

Svar på tråden Pappa, kan man öppna lås med nyckelbenet?