Pappa, kan man öppna lås med nyckelbenet?
Min syster berättde när hon var ute med sin killes barn ca 3 år att dom hade träffat på ett par kvinnor klädda i burka. Då hade han frågat sin pappa vad spöket laban gjorde där.
Tyckte det va urgulligt :)
Min syster berättde när hon var ute med sin killes barn ca 3 år att dom hade träffat på ett par kvinnor klädda i burka. Då hade han frågat sin pappa vad spöket laban gjorde där.
Tyckte det va urgulligt :)
The rain girl: Men oj. Jag tänkte verkligen inte på det sättet. Var inte meningen att trampa nån på tårna.
För mig var det ett helt oskyldigt uttryck från en liten pojke som älskar spöket Laban.
Pojken är själv inte svensk, så jag tror han vet att alla människor inte är lika.
Ta det lite lugnt. Jag måste väl ändå få tycka att det är gulligt.
Förlåt att jag va så OT. Det skulle ju vara en rolig tråd ju
Kan däremot berätta en rolig sak min son sa. Han har inte riktigt vuxit in i den filosofiska tänkar-åldern. Han är bara 2år.
Men vi va och shoppade när min sambo behövde göra nr 2, ganska akut. Han har väääldigt svårt för allmäna toaletter... (vem har inte det... )
Jag sa till honom att ta med sonen in så han kunde skylla på honom. Så in gick dom.
Jag stog ute i kön och väntade när man helt plötsligt hörde "Paaapa baaaischa" ... Det blev lite fnitter i kön ;) haha. Jag kunde i alla fall inte hålla mig för skratt!
Vampyria: Hahaha gullungar!