• L80

vad tycker ni om namnet Hailey? Är det för ovanligt och konstigt?

• Svar på tråden vad tycker ni om namnet Hailey? Är det för ovanligt och konstigt?
  • Dieselmom

Koppling eller ej, vad spelar det för roll?! Förstår inte dessa argument, men det är jag det! Tycker att Hailey är ett fantastiskt fint namn så klart du ska köra på det om ni gillar namnet!!

• fluu

Inte snyggt i varje fall.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
  • roflmao

Fint namn men om båda föräldrar är svenska skulle det framstå som fånigt och trashigt i mina ögon. Finns jättemånga fina svenska namn.

• MrsLondon

Jättefint namn. Vill att min dotter ska heta det. Svenskt eller inte, vem ska bry sig? Endast du själv som ska bry dig, då det är ditt barns namn.

• Helle333
    L80 skrev 2011-07-09 19:27:58 följande:
    Jag tycker det låter fint
  • Ellenö

det ska nästan våran bejbis heta om det är en tjej fast hon ska heta Haylie  :) så det utalas ie istället för y:)

• Tant Green
    Pumpkin skrev 2011-07-09 20:30:26 följande:
    Vi heter för övrigt just Bergström som nämndes här ovan, och nej - Hailey Bergström är ingen hit
    Hoppsan  
  • Ellenö

Kan tillägga att våran dotter som vi redan har har också ett amerikanskt förnamn och hon är inte white trash hon är bara underbar :) och dom heter bäckström i efternamn.

Svar på tråden vad tycker ni om namnet Hailey? Är det för ovanligt och konstigt?