• Habbi

Unga föräldrar i Dalarna (falu-området)?

Tänkte att de skulle vara kul att samlas här och prata lite, kanske träffas över en fika också.

Själv är jag 21 år, heter Ida och bor i Falun.. Har en son som föddes 31 maj 2011, Hugo heter han.

• Svar på tråden Unga föräldrar i Dalarna (falu-området)?
  • miimma

Hej!

Jag är inte gravid ännu, men jag och min blivande sambo försöker för fullt! =) Väntar in BIM nu i dagarna ( 11/7) men ska testa snart då jag har en massa symptom som tyder på att jag är gravid.. =)

Han bor i Falun, men jag har ännu inte flyttat hit.

Jag fyller 18 22/8 =)       

It's a child, not a choice <3
  • Koppkaka

Bor i Falun, fyller 23 i augusti och blir mamma 22 augusti om man ska få efter BF :)

Under mitt hjärta nu, finns en liten du <3 BF 110822
  • miimma
    Koppkaka skrev 2011-07-06 13:26:25 följande:
    Bor i Falun, fyller 23 i augusti och blir mamma 22 augusti om man ska få efter BF :)

Din bebis är beräknad på min födelsedag! ;)
    It's a child, not a choice <3
  • Habbi

Hallå vad roligt med blivande mammor! De är så spännande att följa och sen få se bebisen på kort och höra hur allting gick.

Vart i Falun bor ni?

• Lena Miranda

Jag vet inte om jag är så ung.. :-P blir 29 i år och har 2 barn redan och de 3:e på väg närsom nu igentligen.. BF 27 juli men slemproppen har redan släppt.. Bor i Lilla Aspeboda

• Koppkaka
    miimma skrev 2011-07-06 13:29:12 följande:
    Din bebis är beräknad på min födelsedag! ;)
    Se där!
    Habbi skrev 2011-07-06 13:37:37 följande:
    Hallå vad roligt med blivande mammor! De är så spännande att följa och sen få se bebisen på kort och höra hur allting gick.

Vart i Falun bor ni?
    Bor på kvarnberget :)
  • Habbi
    Lena Miranda skrev 2011-07-06 14:09:52 följande:
    Jag vet inte om jag är så ung.. :-P blir 29 i år och har 2 barn redan och de 3:e på väg närsom nu igentligen.. BF 27 juli men slemproppen har redan släppt.. Bor i Lilla Aspeboda
    Spännande Skrattande Du måste skriva här sen när bebisen kikat ut! Hehe
    Koppkaka skrev 2011-07-06 14:21:06 följande:
    Se där!
    Habbi skrev 2011-07-06 13:37:37 följande:

Vart i Falun bor ni?
    Aaha, jag bor i gammla främby haha.. nära! Tungan ute
  • Koppkaka
    Habbi skrev 2011-07-06 14:24:48 följande:
    Spännande Skrattande Du måste skriva här sen när bebisen kikat ut! Hehe
    Koppkaka skrev 2011-07-06 14:21:06 följande:
    Se där!

Aaha, jag bor i gammla främby haha.. nära! Tungan ute
    Ja men jag såg nu när jag gick in på din blogglänk att jag "vet" ju vem du är, eftersom jag läser bloggen. Haha. Det var jag som hälsade när ni var på bio :P
  • Habbi
    Koppkaka skrev 2011-07-06 15:03:14 följande:
    Ja men jag såg nu när jag gick in på din blogglänk att jag "vet" ju vem du är, eftersom jag läser bloggen. Haha. Det var jag som hälsade när ni var på bio :P
    Aaahaaa, där ser man. Hehe
  • Koppkaka

Men kul initiativ med tråden, tycker det är väldigt klent med mammor i yngre ålder i faluområdet..

Svar på tråden Unga föräldrar i Dalarna (falu-området)?