Unga föräldrar i Dalarna (falu-området)?
Tänkte att de skulle vara kul att samlas här och prata lite, kanske träffas över en fika också.
Själv är jag 21 år, heter Ida och bor i Falun.. Har en son som föddes 31 maj 2011, Hugo heter han.
Tänkte att de skulle vara kul att samlas här och prata lite, kanske träffas över en fika också.
Själv är jag 21 år, heter Ida och bor i Falun.. Har en son som föddes 31 maj 2011, Hugo heter han.
Hej!
Jag är inte gravid ännu, men jag och min blivande sambo försöker för fullt! =) Väntar in BIM nu i dagarna ( 11/7) men ska testa snart då jag har en massa symptom som tyder på att jag är gravid.. =)
Han bor i Falun, men jag har ännu inte flyttat hit.
Jag fyller 18 22/8 =)
Bor i Falun, fyller 23 i augusti och blir mamma 22 augusti om man ska få efter BF :)
Hallå vad roligt med blivande mammor! De är så spännande att följa och sen få se bebisen på kort och höra hur allting gick.
Vart i Falun bor ni?
Jag vet inte om jag är så ung.. :-P blir 29 i år och har 2 barn redan och de 3:e på väg närsom nu igentligen.. BF 27 juli men slemproppen har redan släppt..
Bor i Lilla Aspeboda
Men kul initiativ med tråden, tycker det är väldigt klent med mammor i yngre ålder i faluområdet..