1337 skrev 2011-07-06 22:04:49 följande:
Du snyftade om att folk brukar få hysteriska utbrott när du vädrar dina åsikter om homosexualitet. Jag ser dock sällan någon som vill förbjuda dig att tycka att " homosexualitet inte är ok". I och med att du är fundamentalist så är ju din åsikt om öppet homosexuella människor heller inte så milt negativ som att homosexualitet inte är ok.
Det spelar ingen roll. Din åsikt blir inte bättre av att du försöker få den till att inte handla om person utan läggning. Läggningen är en del av personen och vårt behov av närhet, kärlek och sex är rätt så grundläggande.
Jag har inte snyftat, jag tycker du läser väldigt dåligt ikväll.
Jag vädrar inte heller mina åsikter om homosexualitet, utan om det är lagligt att tycka att homosexualitet inte är okej. Vilket det verkar luta åt är helt okej att tycka om man vill det.
Jag är fundamentalist ja som du rätt ofta påpekar. Det betyder att jag praktiserar min religion och följer Koranen och Sunnah.
Du tycks inte förstå skillnaden. Jag fördömer inte homosexuella personer, eftersom inte heller Islam dömer dem. Däremot så tycker jag inte homosexualitet är okej eller normalt.
Läs nu detta och begrunda det jag skrev.
Det här handlar inte om att du ogillar min åsikt, det vet jag redan. Utan det handlar om vad som är okej och inte inför lagen.