Chipstern skrev 2011-07-08 21:53:22 följande:
Jag skulle vilja säga att Islam är grunden till massor med ont i världen och faktiskt roten till masor av oroligheter och krig och förödelse i vårt svenska samhälle.
Visst så låter det väldigt rasistiskt att säga, så men tyvärr fakta, och tyvärr så måste jag säga att att så fort man numera läser om "våldtäkt i XXXX" så går tankarna till att nu är det muslimska män som varit i farten igen..och i 8 av 10 fall så är det korrekt.
Varför?
Tja, jag skulle vilja säga att muslimska män ser kvinnor som råvaror att stoltser med och att de har väldigt lågt människovärde. Jag menar, hur ofta är det av kärlek som det sker giftermål och hur ofta är det av bortgiftermål? Tror det faller över på det sista, och där så jta...jag gissar att mannen helt enkelt skiter i vem han stoppar veken i. Han får ju doppa, och han har ju som plikt att fortplanta sig, så varför bry sig?
Läste någonstans bakåt i tråden att det typ var ett "tvång" för kvinnan att vara gift, för annars skulle hon i princip inte ha något värde. Mannen försörjer kvinnan,kvinnan ger mannan sex och avlar barn. För mig är det symbolikt med ett prostitutionsförhållande.
Koranen säger ditt och koranen säger datt. Det viktigaste i det är nog att koranen förbjuder en att tänka själv och utanför pärmen på bokafan.
Koranen ska ju tydligen vara emot hedersmord, men varför är då alla i princip alla hedersmord som skett i Sverige knutna till Islam?
Och jag tycker att du har en usel kvinnosyn som anser att tjejer ska få sola topless, ligga runt som dom vill osv... Har man en bra kvinnosyn vill man värna om kvinnorna och inte utsätta dom för risker.