Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
men hur menar du med att fylla i?
jag e 29 o jag känner mej ung ännu... speciellt efter magoperationen.. känner mej som 22..
detta skrev jag i gravidkalandern vecka sex när jag väntade gabriel
Natten till i dag 2a december har varit hemsk..
vaknat 2 ggr o behövt gå på toaletten.
sen har jag inte kunnat somna om eftersom
illamående fanns. Första gången jag känner det.
Undrar om det var tillfälligt eller det kommer
hålla i sej. Nu är allt iaf lugnt. Glad första advent..
Natten till den 3e december var ÄNNU värre än den förra med illamåendet. Blir att ha en spann vid sängen nu.
Varit i skolan i dag.. 3e december.. såååå trött så trött.. sen till svärfar/farfar o firat hans 60års dag.
4e december.. Känns som om ALLA gravidsymtom rinner av mej. Känner mej inte gravid alls.. *bankar på brösten* såja.. nu ömmar dem.. hahah
5e december: Gjorde ett nytt test i dag.. heheh ville bara vara på den säkra sidan.. Jo jag e gravid i dag med enlig testet.
6e decenber: JAG ÄR PÅ ETT JÄVLA HUMÖR.
7e december: min FÖRSTA SPYA.. hahahha satt hos svärmo/farmor.. o kände hur jag bara fick en kraftig sur uppstörtning... och med den kom det spy..... örk.. dock inte så mycket så jag kunde lugnt resa mej upp o spotta ut det bara.. haha tuuur.. för hon vet inget ännu
9e december: Varit uppe 3 ggr i natt o kissat. Känner mej nödigare och nödigare för varje dag som går.. hehehe.. men det e väl ett gott tecken. 2007-dec-08 @ 08:59
Jag vill inte berätta för någon ännu, känns som det är för tidigt.
Ev. ska jag på grillfest nästa vecka och sedan har min bror 30-årsfest i augusti. Att inte dricka och feströka fastän man brukar göra det är ju ett typiskt tecken på att man är gravid. Vill ju gömma det några veckor till.
Hur gör jag?
Funderar på alkoholfritt vin eller öl men då får jag stryka över alkoholfritt så de inte ser det haha.
Ciggen är lättare, bara att säga att jag slutat helt.
Felicia eller Linus blir det i namnväg här... E ni andra klara