Coriander skrev 2011-07-19 13:34:14 följande:
Inga tydliga graviditetssymtom idag heller :(
Köpte ett CB digital med veckoindikator och gjorde det imorse. Jag myste med min man endast två dagar runt midsommar (fredag och söndag). Men på söndag fick jag inga spermier i mig. Enligt alla uträkningar jag gjort borde jag ha blivit befruktad den 25.6. MEN digitala testet visade Gravid 2-3!
Jag som ville att den klart och tydligt skulle visa 3+ för att jag skulle känna mig riktigt säker på min graviditet. Okej, jag VET att Hcg värdet kan vara mindre och man kan ändå ha en normal graviditet. Men undrar bara varför jag först hade en massa symtom först och nu har de försvunnit nästan helt. Och när testet visar 2-3 veckor blir man ju lite tveksam på ifall det betyder, att mänden Hcg börjar sjunka.
Bästa vore kanske, att bara ta det lugnt och inte tänka så mycket och få allt bekräftat om ett par veckor på MVC. Jag har ju inga smärtor, ingen blödning eller något... jag överreagerar nog.
ja jag tror allt e som det ska vara..
dem kan ju trotts allt leva 4-5 dagar.. o vandringen ner till livmodern tar olika tid... så vem vet egentligen när ägget borrar sej fast....