jempalainen skrev 2011-11-08 06:19:58 följande:
Tack för infon chetti! Ska skriva ett utförligt brev med allt vi gör och hur det känns. Var till sjukgymnast o fick ett stödbälte igår! vilken skillnad!! ååh så skönt det känns när man går!:) kan rekommenderas!
Men oj vilket tufft jobb du har, förstår att du får ont o blir trött! Det vore konstigt om du inte fick hp o jag förstår att du vill jobba så länge som möjligt! Men herregud inte få kissa på 3,5 timmar!? Jag skulle börja med blöja tror jag! haha vissa dagar känns som jag är kissnödig hela tiden, tom när man går ut från toaletten!
Hoppas din chef kan lösa det för dig under januari! Sjukgymnasten bara tittade på mig när jag sa att jag planerade att jobba till februari...han tyckte att det var alldeles lagom till jul! låter iofs helt ok för mig..får se hur mycket man orkar helt enkelt! :)
stor kram och ha det så bra och hoppas du får må bra också!!
Stödbälte kanske jag borde kolla upp, låter skönt
Ja, att hålla sig i 2,5-3,5 timmar ute i kyla är inte lätt. Försöker hitta toaletter i centrum och sådär men på en av mina rundor finns det inga toaletter. Vill inte gå in hos mottagare direkt...
Min BM frågade också mig om jag verkligen delar post fortfarande!!?? Jo, men det går ju bra och jag gjorde det med mina barn i magen också. Sonen fick jag 7 veckor efter jag delade mitt sista brev. Men i januari = snö och kyla skulle jag gärna vilja vara inne på kontoret. Ska prata med chefen längre fram.
ha det gott! Kram