Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Wielkip klart du är gravid sluta nojja upp dig och njut av graviditeten. Jag vet att det är jobbigt men värre för dig att gå och tänka negativt. Inte bra för varken kroppen, psyket eller bebis (tro mig jag vet). Själv blöder jag fortfarande nu är det en vecka sen min stört blödning kom och jag visste att det var kört. Igår mådde jag lite bättre men idag har jag ont och blöder floder igen blir man någonsin stark igen efter ett missfall??? Känns som att nästa gång jag blir gravid (om jag nu blir det) så kommer jag vara orolig för blödning hela graviditeten. Inte nog med att vi inte kan bli gravida på naturlig väg så ska man även tänka på symtom hit och dit, om allt känns bra eller inte osv. Jag sörjer fortfarande men är glad för alla er som fortfarande är gravida och närmare målet till att få eran lilla marsbebis vi har bestämt att vi ska vänta minst till nov eller jan (stängt under julen) innan vi gör ett nytt frysförsök och ska försöka göra den i naturlig cykel om jag nu lyckas få min mens tillbaka (har pcos) har även tänk att fråga om vi har möjlighet att få två embryon tillbaka då det blir tredje gången. De brukar säga ja om man har misslyckats minst 2ggr så jag hoppas på två nästa gång. Tänk om båda stannar då??? Tänk om det är meningen att vi ska ha tvillingar???? Puss på er kommer nog hänga här ett tag till tills jag känner att jag kan gå vidare