Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
På fredag flyttar vi till en 3a, sån himla bra tajming!
Sambon får släppa det tredje rummet som han tänkt ha som spelrum och inreda en barnkammare istället, så mysigt!
På fredag flyttar vi till en 3a, sån himla bra tajming!
Sambon får släppa det tredje rummet som han tänkt ha som spelrum och inreda en barnkammare istället, så mysigt!
Idag har jag flyttat till nya lägenheten tvärs över gården, trots att sambon tig det tunga o jag burit saker på Max 3-4 kg är jag orolig för missfall :(
har haft lite ilningar inuti, mot livmodern antar jag som jag inte haft innan..
Borde väll blöda redan ifall det är nån fara, har haft ilningar sen 14 någon gång.. Men är ändå orolig såklart!
Blev jätteorolig imorse när jag vaknade utan tuttont o illamående, försov mig lite till bm så tog en ostmacka på vägen, då märkte jag att det intr var nån fara, var OMÖJLIGT att få ner den, kväljningarna jag fick till var inte av denna värld!
Hela magen bara morrade och kluckade, haha. Har dock inte spytt ännu, pepparpeppar!
Inskrivningen gick fint och jag är beräknad till den 3 mars. Dock blev jag fundersam när hon sa att det betyder att jag är i 6+5, när jag räknar på det får jag det till att jag är i 7+2?
Om 30 minuter går jag in i vecka 8!
Är så himla glad över att jag fick reda på graviditeten för bara en vecka sen, tiden sniglar sig fram nu när man väntar på magen o bebis!
Fan i helvete, fick reda på att ACO PREG tydligen ger falska positiva rätt ofta, är livrädd för att alla symptom är inbillning och att jag inte är gravid, utan att jag råkat ut för en utav de 30.000 eller var det var, test, som det är fel på.
Tog två test, ett 9/7 på eftermiddagen och ett 11/7 på kvällen och båda såg ut såhär;
kan lägga till att testet på bilden är taget bim+13.
är jag inte gravid är mensen 3 veckor sen, och illamående, trötthet och uppsväldheten beror på att jag trott att jag är gravid.
Åh jävla skit, är typ helt inställd på att det är falskt, vi trodde inte att vi kunde bli gravida och så VIPS vad positivt det var....
Var så övertygad eftersom jag tagit ett av samma märke tidigt i våras som blev negativt...