Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
var bara 2 timmar sedan jag kissade så vad trode jag egentligen.. men vet ni... det visade minsann +..
svagt som tusan, men + iaf
så nu tror jag.. Jag e gravid..
3+5
vad tror ni?
Grattis grattis!!
Är det nån mer än jag som har märkt att urinet luktar mer annorlunda nu när man kissar? Tycker att det är mer åt det söta hållet. Det är iaf nånting som jag inte känner igen.
Idag när jag hade varit ute med hunden på lång promenad, så fick jag plötsligt jtäteont i svanken och i "tjejmagen" / ljumskarna. ÄR orolig för att de kan vara foglossning redan??
Det gör verkligen riktigt ont. Mår även lite illa. Blev jätte nervös att de kunde vara MF först, men jag blöder ingenting överhuvudtaget så vill inte tänka att det är MF. Så länge man inte blöder så kan det ju inte vara MF väll?
Någon som har erfarenhet av foglossning sen innan eller kanske vet vad detta kan vara?
Eller kan de vara att de är livmodern som växer, som gör så riktigt ont? Det konstiga är ju att de kom precis efter en promenad också... riktigt ont gör det.
jag är ju bara i v.6 men har även läst om de som drabbats av foglossning såhär tidigt. Bor dessutom högst upp i ett våningshus med flera trappor och cyklar långt varje dag till jobbet.
Däremot så har jag budat hem lite begagande mammakläder på Tradera