Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
låter ju jättebra med en magbildtråd!
oooh, satt och läste i en tråd om när blivande föräldrar berättade att de skulle ha barn. Det ryste i hela mig, och helt plötsligt är jag skitnervös för att berätta för folk!!
vi ska på inflyttningsfest runt v 10, det är ju ett perfekt tillfälle att berätta för alla sina kompisar som då kommer va samlade. Men familjerna?
vet att de kommer bli glada allihop, utom en. min svägerska som tjatar och tjatar om att hon vill ha barn. men hon är så omogen som person, tycker inte om henne så värst. men vill ju inte att hon ska bli ledsen när jag går och gör alla släktingar glada med ett nytt barnbarn. hon vill ju så gärna vara den som gör dem glada....
Hur har ni det med berättandet?
Välkommen alla nya! grattis till era små knoddar i magen
Jag har ju hormoner i rusning just nu iaf, sitter å störtbölar av lycka när Rapunzel äntligen får träffa sin riktiga familj i Tangled....
Har ni tänkt på?
- minst EN av oss kommer få reda på att den väntar tvillingar
- vi har chans att få våra bebisar på skottdagen
habanita: är så himla ledsen för din skull!! var så ledsen du vill och orkar, ni kommer ta er igenom allt detta och om ett år eller så så kommer ni sitta tillsammans med en liten i famnen och tittar tillbaka på denna upplevelse som ett viktigt steg på vägen....
igår hade mitt illamående släppt, och inget magont heller! blev lite smått nervös, men det behövde jag inte va. sen imorse har magen gojsat som fan, det känns som ormar i magen som kryllar omkring där inne! "hitta eran plats därinne å stanna där, tarmjävlar"! har jag lust å skrika...
välkommen nyplussade! glöm inte skriva upp er i listan som det finns länk till längst upp på sidan
måste bara berätta en helkul grej som hände mig nyss:
var på coop å handlade, där stod ett par fint fyllda arbetsbrallor och plockade färskpotatis ur en stor låda. hela överkroppen var alltså i lådan... men rumpan var fin, så jag stod där å stirra en liiiten stund. tills överkroppen kom upp ur lådan, det var visst en kvinna i 40-årsåldern....
Men fin rumpa hade hon ju iaf