Coriander skrev 2011-09-22 20:50:22 följande:
Jag längtar något oerhört efter julen... då lagas det alltid risgrynsgröt... gott! Och kålrotslåda - min favvo ur julbordet!
Ånej, nu fick du mig nästan att må illa igen
Kålrotslåda är verkligen det absolut äckligaste jag vet, min mamma är från Finland o hos mormor o morfar hade alltid det till jul. Blää säger jag bara, och är så tacksam över att vi numera firar jul i Sverige o slipper kålrotslådan, den spred ju dessutom en otäck lukt i hela huset.. Men lustigt ändå att smaken kan vara så olika
Chetti - Vad bra att alla värden såg bra ut och oltraljudet kommer säkert oxå gå toppen! Vad skönt att du fick det så snart oxå!
Tycker det var intressant info om din familj föresten, måste vara jättekul med så många syskon men det låter tufft för din mamma. Men jag förmodar att hon älskar barn
Nu kommer jag lämna er en vecka och flyger till Frankrike tidigt imorgon bitti. Får se om jag hinner kika in nåt under veckan, men annars har jag väl en del att läsa ikapp sen
Har lite ångest för att det ska hända nåt med mig eller bebis när jag är där nere, men förmodar att de har bra sjukvård även där om det skulle behövas, men hoppas förstås på att allt ska gå bra!
Har iaf investerat i stödstrumpor så jag ska kunna få på mig skorna igen när jag går av planet, för jag förmodar att man svullnar extra mycket nu när man är gravid..