Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Hej hopp Hoppas jag får va med i denna tråd Plussade för en vecka sen och har beräknad bf den 24 mars. Är i vecka 5+1 idag och detta är tredje barnet Känns fortfarande lite overkligt, det gick på första försöket
Hej hopp Hoppas jag får va med i denna tråd Plussade för en vecka sen och har beräknad bf den 24 mars. Är i vecka 5+1 idag och detta är tredje barnet Känns fortfarande lite overkligt, det gick på första försöket
flicknamnet är klart, men tycker det är svårare med pojknamn! Vi har två pojkar med fina namn, å det är svårt att hitta ett tredje!
Första förlossningen var jobbig, sprack nästan hela vägen. Var jättenervös inför andra och var på läkarsamtal om snitt, vilket jag skulle få. Men efter många och bra samtal med min underbara barnmorska så bestämde jag mig för att föda vaginalt ändå. Förlossningen gick superbra! Jag bad dom klippa mig innan det sprack, och det gjorde dom. Kom in klockan 16 med regelbundna värkar och vatten som hade gått och födde 18.30 . Åkte hem när minstingen var 17 timmar
Så inför nästa förslossning känner jag mig bara positiv
Nu har jag beställt 2 st gravid BH från familjeapoteket De såg gött bekväma ut! Minns hur bygeln från BH vid min förra graviditet skavde mot magen, inte skönt! Så nu blire bygelfritt när magen blir större Å så ska det inhandlas bekväma trosor också, någon som har något tips??? Bebiskläder har vi hur mycket som helst, efter pojkarna, så jag behöver inte direkt stressa med sånna köp Men en vagn ska inhandlas, dock blire nog en begagnad denna gång.
Hittade supersnygga mammabyxor idag på rea för 100 spänn! Ordinarie pris va 349 kr Jag gillar rea
äppeljuicen är slut!!!!!!!!!!!!!!!!
Min bm har fortarande semester...hon är tillbaka när jag är i vecka 10 och det är då man brukar få komma på inskrivning här. Häslosamtal var jag på när jag väntade första barnet, inte andra å jag tror knappast det blir något denna gången heller
Ni som har barn, när berättade/ska ni berätta för barnen att de ska få syskon?
Känns lite tråkig att så ofta läsa om era misstankar om missfall, tråden blir så himla negativ. Så nu lämnar jag den.
Lycka till med era graviditeter!