Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Hej tjejer. Nu skriver jag in mig här i tråden. Jag plussade igår på RD 12 efter IVF/FET den 23/6. Är så lycklig <3
~ * ~ * I väntan på bebis....
faceprimer: 20 år
ÄL: 23 juni. Plussade: 4/7-2011
BF: 14 mars 2012
Symptom: Ytterst lite illamående till och från. Molvärk.
Övrigt: Det tog sig på första försöket och är första barnet.
LadyaA01: 24 år, Malmöregionen
ÄL: 24 juni. Plussade 4/7 -2011
BF: 15 mars 2012
Symptom: Allt möjligt, men det är nog mest från progesteronkrämen :)
Övrigt: 3 mf i bagaget sedan aug 2010, nu ska den lill* stanna! :) Första barnet.
Agnesmamma: 30 år
ÄL: kommer inte ihåg i skrivandets stund;). Plussade: 30/6-2011
BF: 11 mars 2012
Symptom: Molvärk i magen, ryggen, i ljumskarna, lite lätt illamående, springer och kissa stupalöst, trött som attan.
Övrigt: Det tog sig på första försöket och är andra barnet.
camamill: 26år, stockholm
ÄL: 19 juni
BF:10 mars 2012
Symptom: lite värk i nedremagen, kissar HELA tiden, lite yr.
Övrigt: Första försöket, har en dotter på 2 år.
Beby: 24 år
ÄL:13 Juni. Plussade 27/6 2011
BF: 4 mars 2012
Symptom: hade molvärk i början men nu inget..hoppas det håller i sig :)
Övrigt: Det tog sig på första försöket och är tredje barnet.Har en flicka född 08 och pojke född 09
Skogsälvan: 34 år
ÄL:Ingen aning.
Plussade: 4/7 2011
BF: vet ej, början av mars 2012Symptom: kissnödig
Övrigt: Har PCO, försökt länge för denna graviditet. Har en son med autism född -97
MEW: 26 år
ÄL: typ 10/6
BF: 1-3 mars
Symptom: molvärk i ryggen/bäckenet, spänd mage, ökad hunger, enorm trötthet, kissar oftare, sug på salt, illamående morgon och sen kväll (inga spyor än dock).
Tindra81: 30 år, Stockholm - Södermalm
ÄL: Positivt ÄL-test 23-25/6
Plussade: 4/7
BF: ca 10 mars
Övrigt: Dotter född sept -10, har PCO och blev gravid på andra Pergotimebehandlingen denna gång.
Symptom: Hade extremt mkt graviditetssymptom med dottern, mycket mildare nu. Bara extremt trött, tunga bröst, lite illamående men ingen molvärk alls.
Mixy: 25 år
ÄL: typ 15/6
Plussade: 4/7
BF: 6 mars 2012 (Enligt kalendern här på FL)
Övrigt: Har en son född 18/8-03 och en dotter född 10/1-06.
Symptom: Trött, förändrade bröst, molvärk i ryggslut och lätt illamående samt är lättretlig.
Ponja 24 år
Äl: ca 18 Juni
Plussade: 29/6
BF: 9 Mars
Symptom: Kissnödig, otroligt trött vissa dagar. "växtverk" i magen.
Övrigt: Har försökt i över 2 år utan resultat fram tills nu. Är sjukt orolig över att något ska gå fel.
Habanita 30år
ÄL: 21 juni
Plussade: 5 juli
BF: 11 Mars
Symtom: Kissnödig, trött, molvärk i magen, ont i brösten, ont i bäckenet/svanken, konstant hungrig/illamående
Övrigt: Vi har försökt att få barn i snart 2år men gjorde utredning efter ett år och fick veta att jag har PCO och min man har för få och långsamma simmare. Så vi påbörjade IVF och har påbörjat ett antal gånger men fått avbryta pga olika skäl. Till slut gjorde vi våran första riktiga IVF och fick ut många äggblåsor och satte tillbaka ett färskt embryo i april som tyvärr inte gick vägen. Väntade en mens emellan och fick tillbaka ett fryst embryo den 23/6 och igår fick vi äntligen plus. Jag njuuuuuter av symtomen ;) (har två barn sedan ett tidigare förhållande)