Min första förlossning, har ju inte så mycket att jämnföra med:), tycker jag gick bra, hade tens som var min bästa vän, använde mig av profylax, gör det även idag ifall jag får ont av nått, och när vi fick sätta en sån prob i Ps huvud så fick jag ju inte ha tensen mer så då blev det lustgas. Men på minsa instllnigne eller nått likande. Hela alltet tog från första oregelbundna värkarna till han var ute ca 22 h. men vi var bara på sjukhuset i 4 h innan han kom.
Dock tog det ca 4 h att få mig att sys. sååå spruträdd att de till sist hotade med epidural om jag inte gick med på att bedövas med spruta där...Skulle behöft sys 14 sygn, men de satte bara 4 innan jag gick upp i limmningarna...så det enda jag vill denna gången är att BM ska lyssna på mig att nu kommer barnet för det gjorde inte den här. Hon trodde inte att det skulle gå så snabbt så när han väl var på väg ut så sprack jag, tyvärr.
Namn pojknamn är svårt, tog oss många månader med den här första...men flicknamn har vi klart men inte stavningen så vi får se vad som händer däe. Däremot så har vi andra och tredjenamnen klara för vi vill att de har ett namn från varje släkt. så det är färdigt i alla fall:)
Trött jage såå trött idag är första dagen på två veckor som jag inte behövt sova middag samtidigt som sonen jippie:)inte mycket illamående mest snurrig. ska till MVC imogon vet inte om det är inskrivning eller hälsosamtal. emn jag har exra kilon och hoppas att det inte blir så många fler...
kan uppenbarligen inte äta choklad utan att må skitilla så det får jag luta med...jag som tycker om choklad...men däremot vill jag ha apelsinjucie eller apelsinsaft eller nått sånt heal tiden:)
Pojke igen?!?!