Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Jag plussade i går :) så blir nog en litet marsbarn :D *Happyface*
Jag plussade i går :) så blir nog en litet marsbarn :D *Happyface*
perfectman: 19 år (20)
ÄL: 19/6 2011
Plussade: 7 Juli 2011
BF: 10 Mars 2012
Symptom: kissnödig, humörsvängningar, ömma bröst
Övrigt: första barnet
Hej.
Jag måste få skriva av mig lite...
Jag är en ung tjej som ska få en lite i mars och har under den senaste tiden börjat känna mig ensam, besviken och ledsen.
Jag tror det är för att mina få vänner som jag har , inte har tid med mig. Visst att dom jobbar och det förstår jag. Men de skriver aldrig sms till mig eller ringer och frågar hur det är. ( de vet om att jag har en liten bebis i magen). Jag skriver till dom och försöker ringa men dom svarar aldrig. . Men de ringer när det är dax för fest. Visst jag kan vara med nykter, för det är jag ju med min sambo och hans vänner.
En av mina vänner har nyss fått en lite söting och jag förstår att hon inte orkar vara med en och vill skaffa sig lite rutiner osv. Men hon svarar inte på sms eller på facebook när man skriver grattis och kommenterar. Och vi är? (var??) bra kompisar.
jag känner mig bara ensam och besviken och vet inte riktigt hur jag ska hantera det.
perfectbaby.blogg.se/
Fortfarande hemlig för anhöriga/vänner. Och nystartad.
Hejhej. Var ett tag sen jag skrev här, men mår inge vidare bra. Förra veckan var jag så trött att jag sov hela tiden och yrsel hade jag konstant. Eftersom jag kollade upp det för nån vecka sen så sa det att jag skulle små äta och det försöker jag göra. sen fick jag förkyldning men är lite bättre på den fronten nu men är fortfarande yrslig plus konstant huvudvärk. så börjar bli lite orolig. Tur jag ska skriva in mig idag. (v.14, så seeent) så kan jag fråga lite. Läste på internett att det kan vara farligt om det håller i sig såhär mycket, kan bero på graviditeten men ibland på nått som inte har med det att göra överhuvudtaget. Så får hoppas på att jag får något bra svar idag. Åååh sen får man väl nu på inskrivningen veta tiden för UL? Jag hoppas det iallafall :D längtar på att få se lilla bebisen :)
Hoppas ni andra mår bra och är superglada över eran lilla bebis! :)