Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Ja... man kan nog säga attt jag plussade igår, men idag blev det ju defintivit! :):) Idag känns det i alla fall på riktigt!! :)
Bf 15 mars!
Ja... man kan nog säga attt jag plussade igår, men idag blev det ju defintivit! :):) Idag känns det i alla fall på riktigt!! :)
Bf 15 mars!
~ * ~ * I väntan på bebis....
faceprimer: 20 år
ÄL: 23 juni. Plussade: 4/7-2011
BF: 15 mars 2012
Symptom: Ytterst lite illamående till och från. Molvärk.
Övrigt: Det tog sig på första försöket och är första barnet.
LadyaA01: 24 år, Malmöregionen
ÄL: 24 juni. Plussade 4/7 -2011
BF: 15 mars 2012
Symptom: Allt möjligt, men det är nog mest från progesteronkrämen :)
Övrigt: 3 mf i bagaget sedan aug 2010, nu ska den lill* stanna! :) Första barnet.
har ni berättat för er partner än?
Även att jag och min kille försökte så trodde vi verkligen inte att de skulle bli något, vi vågade inte hoppas att de skulle ta sig på första förösket, att man skulle ha sån tur. Och eftersom jag inte mått så värst dålig utan gjorde testet mest av nyfikenhet så blev vi båda chockade. Jag är i fortfarande i chock, haha. Och han också. Vi kan inte förstå att det tog sig! Självklart är vi glada också, men vi är mest i chock just nu, haha. Det är ju en del att smälta. Det känns så väldigt overkligt
Jo, lite själviskt är det, men jag hade gjort likadant!!!
Pratade med gyn idag, men dom vill inte göra vul än för dom sa det kan skada bebisen så här tidigt!? Hon tyckte det var onödigt att ta risken och tyckte jag skulle vänta lite med att se hur långt jag är.
MA 16+0 , MA 12+0
Faceprimer: du kan i princip ringa när som helst. Det första brukar vara ett hälsosamtal i v 6-8 och sedan inskrivning omkring v 10. :)
Då är jag med! ;)