Möjligt att få beviljad igångsättning eller snitt pga detta?
Är det möjligt? Hur hårda är läkarna?
Mina förlossningar går väldigt fort och jag får inte skitont förrens det är dags för att krysta. Andra barnet föddes på 24min efter inskrivning på förlossningen..men då åkte vi enbart in för det vipps var 1min mellan värkarna inte för att jag hade skitont.
Denna gravidteten har inte varit så bra som de tidigare...kan knappt äta något för att jag kräks hela tiden eller mår illa... testat massor av saker men inget tycks funka.. kan inte jobba fullt och detta mår jag skit av... sen är jag livrädd för att föda hemma jag vill verkligen inte att det ska ske... men jag är rädd att nästa gång så kanske vi inte hinner in pga att det går så snabbt och jag inte känner smärtan så kraftigt..sen vet jag inte om jag klarar gå en hel graviditet om jag ska må såhär dåligt...min foglossning börjar ta kraft nu med och förra gravidteteten kunde jag knappt gå. är i vecka 18 och har gått ner 7kg.. Kan man få beviljad igångsättning eller snitt pga allt detta? Mår verkligen skit när jag tänker förlossning denna gången. gick över 17 dagar sist..bara att tänka på det är en pina...