Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?
Hur många har det stämt för här inne? Någon som vet?
Ring barnmorska om du tror att hon lyssnar! Här skulle dom väl kanske lyssna men man skulle inte få göra ett ultraljud! Jag ahde blödningar under min förra graviditet och då sa dom bara att "om det är ett missfall går det ändå inget göra och då börjar du blöda mer och får ont" Tack för den liksom men mer än så förståelse får man inte i mitt landsting!! =( Jag hade dock en tid för att kolla upp cellförändringar så då var läkaren snäll och kollade läget och allt var bra!
Tror du kan vara lugn att den lilla växer som den ska annars skulle du ju säkert ha märkt nåt vi detta laget!! =)
Believer; nä visst är det hemskt att det ska behöva kännas så! Nåja! Hoppas allt går bra för dig i alla fall! :-€
WAAC; grattis till lillkillen!!
Nu har jag gjort " the bakingsoda test " ett par gånger och det har visat på pojke alla gånger! I morse var den kraftigaste reaktionen och ingen tvekan! 3 veckor kvar till RUL så förhoppningsvis får vi svaret då!
Nån som vet hur ställningen ligger till i röstningen?
Har testat ett par gånger och det har visat POJKE varje gång men detta verkar INTE stämma då banmorskan var ganska säker på att det var en TJEJ
Jag har haft en rand med alla mina barn och jag har 2 flickor och en pojke! Tydligast och tidigast kom den med sonen!
Har ju oxo gjort testet flera gånger och det har sagt pojke varje gång men har nu gjort två UL som sagt att det är en flicka!!
Mauritius: om det skummade öht även om det var yttepyttelite så tyder det ju på kille så alltså stämde ju ditt test! Händer ABSOLUT inget om det är en tjej sägs det! GRATTIS!