Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?
Favoritar
Favoritar
Jag är idag i v.6+6 och testade för skojs skull för att kunna jämföra resultatet om några veckor. Och det kom några bubblor dom 3 första sek men sen ingenting hur mycket jag än rörde runt. Så pojke alltså.. Får se sen
Min gav reaktion de första 3sek. Men jag inbillar mig att bubblorna kommer när jag häller i kisskoppen i pulverkoppen (och tvärtom, har testat flera gånger). Sedan är det tvär stilla oavsett hur mycket jag försöker röra runt. Pulvret sjunker bara ner till botten... och ligger där.
Hur ska det tolkas?
Jag har gjort det, testat att hälla i sakta och testat att nästan kasta i pulvret men det blir samma sak varje gång. Några sekunders bubbelpys och sen ingenting hur jag än rör om.
Nåja det återstår att se. Kub idag (kanske kan man tyda nubben eller skallformen) annars är det rul om 7v, återkommer med svar då :)
Jag tycker att det har bubblat lite varje gång jag testat tills igår då det var helt stilla. Och enligt nubteorin så väntar vi en tjej, återstår att se på måndag :)
Fick olika resultat men flest pojk, men det stämde inte, väntar flicka :)