• Oa82

Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?

Enligt testet ska jag få en flicka. I januari får jag veta (tror dock att det är en lite pojk)

• Oa82

Jag är också extremt nyfiken försöker övertala min kille att vi ska göra ett könsul. Håll tummarna att jag lyckas! 

• Oa82

Synd att röstningen är stängd för när jag läser tråden verkar testet stämma för de flesta. Glad

• Oa82

Jag ska köns UL på torsdag och återkommer då. Mitt visade tjej första gången andra gången visade den ett par bubblor på kanten. Provade även utan bikarbonat och då visade det också ett par bubblor. Så jag tolkar testet som ett tjejresultat. Men ALLA säger att jag kommer att få en kille pga magens form. Den är så låg. Vad har ni för erfarenhet av magens form och kön? Återkommer på torsdag!

• Oa82

Alla säger verkligen olika och är verkligen supernervös inför torsdag. Äntligen kommer vi att få veta! 

• Oa82

Gjorde köns ul idag och det var en liten pojk till 100 %. Så mitt test visade sig inte stämma alls.

Svar på tråden Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?