Inlägg från: Chokladälskaren |Visa alla inlägg
  • Chokladälskaren

Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?

Jag gjorde testet imorse och då visade det en massa skum men ytterst lite bubblor. Är det då en pojke eller en flicka?

• Chokladälskaren

Aha. Men då har jag gjort tre test som visar på att det är en pojke dåGlad

• Chokladälskaren
    Lyckobebisen skrev 2011-08-22 12:39:26 följande:
    Härligt! Vi får se vad vårt blir.. Vi har ungefär 50/50 på alla test.. Det första de här testet vi gjorde visade tydligt på pojke, det andra hände det ingenting med. Knepigt ;)
    Oj, vad spännande! Då får vi se om det är en med snopp eller inte som kommer ut dåFlört.

Sen kan jag tillägga att dessa tre test jag har gjort är delvis kinesiska kalendern, sen var det ett annat test på internet där man skulle svara på frågor om hur man mådde osv och sen nu det sista var med bikarbonaten och alla dessa visar på en pojke. Men vi får nog allt vänta till rul för att se vad som gömmer sig där inneTungan ute
  • Chokladälskaren
    Sandrah85 skrev 2011-08-26 19:40:43 följande:
    Jag testade imorse igen för tredje gången och visade på tjej även denna gång.. tror ändå på en pojke eftersom jag redan har två ;)
    Ja men då kanske det är meningen att det äntligen ska bli en flicka nu dåFlört
  • Chokladälskaren

Jag gjorde testet imorse igen och ännu en gång så visar det med lite skum och ytterst lite bubblor. Så det är kanske en liten pojke som gömmer sig därinne iafGlad

• Chokladälskaren

Jag hade ganska låg mage när jag väntade dottern men nu är den verkligen jättelåg. Vad är det då?Tungan ute

• Chokladälskaren

På mig stämde det inte alls. Enligt testet så visade det att det skulle bli en pojke men enligt könsul så är det en flicka vi väntar.

• Chokladälskaren

Nja inte speciellt. Det blev lite skum på kanterna och en del bubbel men inte sådär jättemycket ändå.

Svar på tråden Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?