Inlägg från: Mamma Tes |Visa alla inlägg
  • Mamma Tes

Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?

Nu har jag också testat detta. Är gravid i vecka 34 (33+0) och vi har ingen aning om vad som döljer sig i magen denna gång.

Vet inte hur jag ska tolka testet. Det pyste inget eller så efter den snabba omrörningen men det blev ju som lite vitt skum på allt, av all bikarbonat tolkar jag det som.

Ska jag tolka det som ingen reaktion alls, eller att det ändå blev reaktion iom. "skummet"? 

• Mamma Tes
    shadowstorm skrev 2011-08-08 09:04:01 följande:
    Samma som mig hehe...fick liiiite vit skum. Och det ska nog betyda pojke vad jag  förstod det som
    Okej Får se om några veckor då! Har faktiskt fått flest pojkgissningar från folk
  • Mamma Tes

Men jag är nyfiken på hur det ser ut för dom som "inte fått nåt resultat alls". Jag menar, det känns som det måste bli liite vitt skum, vart ska annars all bikarbonat ta vägen?

• Mamma Tes

Testet stämde inte för mig. Det blev ingen reaktion alls, alltså skulle det bli pojke. 21/9 tittade våran andra söta lilla dotter ut

Svar på tråden Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?