Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?
Ska kolla om nån dag spännande :)
Ska kolla om nån dag spännande :)
Jag testa nu ikväll ska testa imorgon också för inte ha nån påverkan av födan. och det hände först inget men på ungefär 20 sekunder så blev det ett tuuuunt lager vit skum vet jag inte ens om jag skulle kalla det...urinet blev vit vad betyder detta? hehe...och helt tyst. Tog 2 tsk bikarbonat och 2 tsk urin men testar imorgon också
Jag kan förmodligen har UVI kan detta påverka testet? Tänkte hur blir urinen mera sur eller påverkas den ej?
Vet du jag har fått veta då. DE FÅR INTE necka säga könet om de sett, om man vill veta. Detta berätta en förlossningsläkare för mig. De har ingen som helst rätt att necka föräldrar att veta könet! Så det är bara dumheter de håller på med!
Ok då måste dom säga om man vill veta då :)
Men sambon vill tydligen inte. FAN! Någon som har nå bra tips på hur man kan få han att ändra sig?
Mini lite skum fick jag och varit på RUL idag och det ligger förmodligen en tös i min mage :) Så mini skum betyder tjej också ;)
Jag testa för ganska många veckor nu. Och testet visa väl ja du jag vet inte, vart miini lite skum på kanten av muggen men inge annat. Och har nu varit på 2 ul och första jag var på var hon väldigt säker på tjej. 2.a då sa hon att hon hölll med föra bm att bebisen såg väldigt flick lik ut. Så v ser ju :)
Spännande börjar närma sig och få veta svaret nu =) vecka 31 och 2 ul säger flicka och jag har massa flickkläder hemma men också pojkkläder från sonen.