Inlägg från: shosho83 |Visa alla inlägg
  • shosho83

Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?

jag testade idag bara för skojs skull och den bubblade inte alls så det borde betyda tjej men jag har gjort två ul och de har sagt att det är en pojke på båda ulen så vi får se jag är i v.32 nu och det är inte så lång tid kvar, många tror att det är en tjej i magen vi får se vem som har rätt jag lovar att skriva vad det blir om jag inte glömmer men det var roligt att göra testet

• shosho83

Grattis till lilla Agnes vad roligt att höra att det stämde på nån vi får se om det stämmer på fler

• shosho83

vad roligt att det stämmer för fler, på mig stämmer det inte eftersom enligt 2 ul är det en pojke och enligt testet så är det en tjej vi får se när bebben kommer ut

• shosho83

Scurf jag förstår dig jag har själv tre pojkar och är gravid, enligt testet (flera tester) ska det vara en tjej men enligt ul ska det bli en till pojke så vi får se vem som har rätt hihi
    snart får vi reda på det och då ska jag skriva vad jag fått är beräknad till den 14 sep så det är inte så lång tid kvar

• shosho83

Hej tjejer jag gjorde bikarbonat-testet och det visade att jag väntade en tjej men ut kom en kille så på mig stämde det inte, men däremot stämde mjölkdroppen i vattnet på mig det visade pojke

Svar på tråden Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?