• NessaG

Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?

Ska fan göra testet nu, o sen imon bitti o se om man får samma resultat hihi

• NessaG

Hahaha min skummade som ölskum, så enligt dagens test väntar ja en pojke.

Roligt nog lät ja mannen göra testet och det skummade där med, så han väntar oxå en pojke hahahahaha

Lite info vi har dock INTE ALLS ätit samma sak under dagens dag.

• NessaG

Imorse tog ja ett till test o där fick ja oxå skum, så definitivt en pojke enligt detta. Återstår o se i sep vem som gömmer sig därinne :))) ps. Ja e i v 29 (28+0) idag.

• NessaG
    Brooks skrev 2011-07-06 11:48:32 följande:
    I går kom lillebror till världen - så för mig stämde inte testet som visade på flicka.
    GRAAATTTIIISS!!!!!! ALL LYCKA TILL ER LILLA FAMILJ :d
  • NessaG
    Sunniva skrev 2011-07-07 10:48:01 följande:
    Bara en tanke....(tråkigt på jobbet)
    Om maken kissar i en burk med bikarbonat, och jag i en annan (om jag inte vore gravid så det inte påverkades av det)
    Undra om hans skummar då, och mitt blir utan reaktion? Förstår ni tanken?
    Ja, min man testade o det skummade men har inte lyckats få en kvinna som inte är gravid o göra detta, då inte verkar bry sig. Min tanke e exakt samma, men ingen verkar kunna göra mig den tjänsten. För är en kvinna inte gravid då borde det ju inte skumma!...
  • NessaG
    LJF skrev 2011-07-03 20:50:28 följande:
    Jag testade, hände inget och jag är ogravid. Men jag testade bara för Öllegårds skull för jag var ju inte alls nyfiken på hur reaktionen skulle bli
    Ja, men då kanske det stämmer då!!! Hahaha Åhh ska ja få en liden son då hihi va roligt!!
  • NessaG
    Sunniva skrev 2011-07-07 10:48:01 följande:
    Bara en tanke....(tråkigt på jobbet)
    Om maken kissar i en burk med bikarbonat, och jag i en annan (om jag inte vore gravid så det inte påverkades av det)
    Undra om hans skummar då, och mitt blir utan reaktion? Förstår ni tanken?

Har hittat en i tråden som gjort testet o hon är inte med barn....

" LJF skrev 2011-07-03 20:50:28 följande:
     Jag testade, hände inget och jag är ogravid. Men jag testade bara för Öllegårds skull för jag var ju inte alls nyfiken på hur reaktionen skulle bli"

Då kan d ju faktiskt stämma detta eller? :))

• NessaG
    Sunniva skrev 2011-07-08 08:54:40 följande:
    Aha! Ska fjäska lite med mina vänner, fast risken är väl att de säger upp bekantskapen ;) A bit of an odd request so to spek :D
    NessaG skrev 2011-07-07 23:35:30 följande:

Har hittat en i tråden som gjort testet o hon är inte med barn....

" LJF skrev 2011-07-03 20:50:28 följande:
     Jag testade, hände inget och jag är ogravid. Men jag testade bara för Öllegårds skull för jag var ju inte alls nyfiken på hur reaktionen skulle bli"

Då kan d ju faktiskt stämma detta eller? :))

Inressant! Ja i makens hemland ( Skottland) tror dom helt och fullt på denna metoden. Jag tycker det är spännande, fast försöker ta det med en nypa salt. Betyligt enklare en rödkåls testet med :D

Rödkåls testet???

Nu får du allt dela med dig här ju!!! Hhahaha

Stämde detta testet på dig då??

• NessaG

TS kan du uppdatera lite...alla våra män som gjort testet har det skummat, fräst på...

Verkar som om alla ogravida som gjort det inte alls fått någon reaktion...

Så TS du borde uppdatera så att samma fråga inte behöver upprepas o så att "nya" i forumet vet om att testet är taget me både män o ogravida kvinnor. Solig

Kramar, återstår nu o se om man verkligen väntar en pojke, hoppas man gjort testet rätt!!

• NessaG
    Ziloda skrev 2011-07-21 11:42:51 följande:
    Vad tror ni??  Obestämd
    Ser ut som pojke eller har ja fel? INGEN REAKTION ALLS e ju flicka på din ser d ut som om d e en pytteliten reaktion iaf..eller??
  • NessaG

Idajocke: grattis till pojken !!! Mitt test visade också pojke fast ja tror d blir flicka. Vi får se hihi

• NessaG
    WAAC skrev 2011-08-14 18:27:49 följande:
    Stämde för mig. Fick en liten kille idag!
    GRATTIS!!! På detta test visade d pojke på mig, men ja drömde inatt jätteverklig dröm om den vackraste dottern på hela jordklotet, ååhh e i v 35 o nu längtar man mer än någonsin på o träffa den som döljer sig därinne hihihi
  • NessaG

Hej. Vill bara säga att det INTE stämde på mig. Fick en liten flicka den 18:e september :) Vår älskade prinsessa!! 

Svar på tråden Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?