Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?
Spännande, jag får testa om några veckor
Spännande, jag får testa om några veckor
Jag testade nu och det hände inte ett skit!! Har två pojkar sen innan så var svårt att tro på att det skulle bli en tjej nu.. Får vänta några veckor och testa igen sen :) är ju bara i vecka 11 så.
Enligt kinesiska kalendern väntar jag en pojke, men de andra två har jag enligt den väntat en tjej. Kan ju hoppas på att den funkar tvärtom för mig då ;)
Jo det var konstigt men som tur var så gjorde jag 3D-ultraljud sent och då fick vi se en snopp och det var tur det för annars hade jag inte trott han var min. De sprang nämligen iväg med honom direkt han var född för han andades inte och hade jag då trott det var en dotter och de sen kommun med en som istället hade det blivit väldigt konstigt..
Gjort testat två gånger nu och det säger tjej. Min kille fick testa och det skummade som tusan! Hoppas detta är rätt!! :)
Jag testade imorse igen för tredje gången och visade på tjej även denna gång.. tror ändå på en pojke eftersom jag redan har två ;)
Jag har RUL på tisdag och återkommer också med om det stämde då eller inte.. Tänkte testa imorn igen för skojs skull om det visar samma (tjej) fortfarande.
Visade på tjej på testet imorse igen. UL om mindre än två timmar.. får se vad de säger då!
POJKE i magen så för mig stämde det inte!