• telgebo

Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?

Så man har alltså olika sorters urin pga kön på bebis då alltså?

Gravid v.23+2 BF 23/10 Bara 116 dagar dit
  • telgebo

Ingen som har svar på min fråga?

• telgebo

Jag är tveksam till om detta verkligen kan visa kön på det där testet, men jag blir ju nyfiken att testa och se om det blir som RUL visade så jag får väl prova då bara för skojs skull.

• telgebo

Nu blev jag nyfiken. Kan det vara så att man får ett osäkert resultat om man väntar pojke och säkrare med flicka?

Mitt fjärde underverk är beräknat att födas om 35 dagar den 23/10. Äntligen gravid efter nästan 2 års kämpande
  • telgebo
    Satine87 skrev 2011-09-18 16:47:56 följande:
    Tack! 
    Man ska klämma ut en droppe råmjölk i en matsked vatten. Om den splittrar sig så är det en tjej och om den inte gör det så är det en kille (hoppas jag inte skrev tvärtom). Ska finnas trådar om det.  
    Sjäv läcker jag inte en droppe, när jag väntade min son läckte jag från v.20 och med alla flickor ingenting  så.
    Mitt fjärde underverk är beräknat att födas om 35 dagar den 23/10. Äntligen gravid efter nästan 2 års kämpande
Svar på tråden Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?