• WAAC

Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?

Jag testade nu och det blev bara lite skum. Kanske kunde ana lite fräsande men det slutade snabbt. Känns lite svårt att tyda.  Vet inte vad jag väntar. BF 28 juli

• WAAC

Nu har jag gjort om testet och det fräser utan tvekan. Inte så mycket skum. Då borde det väl betyda kille. Jag har två tjejer sen tidigare så det hade ju varit kul!

• WAAC

Min syster skall också göra det ikväll! Kul o se om ingen av de ogravida får någon reaktion. Kanske skall tvinga mannen också, det borde ju bubbla

• WAAC

Min ogravida systers test var helt opåverkat. Hände absolut ingenting! Min mans pyste och skummade för fullt! Vilket fredagsnöje Triomamamma - testa imorgon på morgonen och se om det blir samma då.

• WAAC
    TrioMammaMia skrev 2011-07-08 20:38:22 följande:
    jag testade på morgonen.
    Du får helt enkelt testa tills det inte pyser... Så vi kan fortsätta att tro på detta vetenskapliga test

Skämt å sido, det är fler som fått fel svar. Men förvånansvärt många har det faktiskt stämt på!
  • WAAC
    LNE skrev 2011-07-09 07:33:48 följande:
    Men om killar gör testat borde det väl pysa och bubbla också eller`?
    Ja, min man fick göra det igår för att jag tänkte samma. Det bubblade för fullt!
Svar på tråden Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?