Inlägg från: tezzan83 |Visa alla inlägg
  • tezzan83

Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?

Jag provade precis är beräknad om en vecka, det hände absolut ingenting! Så det kanske är en liten flicka som gömmer sig där inne, borde ju få veta snart iaf!

• tezzan83
    Kimmice skrev 2011-06-29 08:23:40 följande:
    Garanterat! Vem vill inte ha ett års fri förbrukning av bikarbonat? :D Hmmm... bara jag som brukar använda bakpulver? :s
    Bikarbonat  funkar till mycket, man kan rensa i avloppet med det, hälla det i svettluktande skor de blir dock inte 100% luktfria men bättre, baka banankaka, få bort halsbränna, samt könsbestämning! :)
  • tezzan83

Liegrann i ett glasvatten samma effekt som samarin! Men tyvärr hjälper inget mig förutom omeprazol!

• tezzan83

Ibland e det bra att jobba med förståndiga äldre husmödrar de ger en bra tips ibland!

• tezzan83

Gjorde det också igen, så det är väl atnagligen en tjej men det återstår att se! Går in i vecka 40 idag och har 6 dagar kvar till BF.. seeeegt...

• tezzan83
    Siie skrev 2011-06-29 09:39:17 följande:
    Oh spännande.. Kan man göra testet sent in i graviditeten med? Är i vecka 30+4..
    Det borde man ju kunna göra, tillförlitligheten återstår ju att se!
  • tezzan83

Jag gjorde testet förra veckan på tisdagen tror jag att det var och enligt testet skulle jag få en flicka och tre dagar senare tittade en liten kille ut! Så det stämde inte för mig, tyvärr.

• tezzan83

Oj det blev lite konstigt inte tyvärr för att jag fick en son för han är det bästa som har hänt mig,  utan att testet inte är att lita på för er som undrar! =)

Svar på tråden Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?