Inlägg från: Zargenta |Visa alla inlägg
  • Zargenta

Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?

Ska vänta en timme och sen kissa i en mugg, jag vet att jag väntar en pojke, testat könskromosomer samt UL som bekräftat samma sak, så snart kommer ett besked ;) Var precis på toa strax innan jag satte mig vid datorn typiskt nog!

Liten olycka men älskad och efterlängtad
  • Zargenta

Haha fan vad sjukt. Jag var grymt skeptisk till om det skulle funka, men jag hällde i två tsk bikarbonat i plastmugg och pressade fram de droppar jag kunde och rörde sen snabbt om i muggen och det fräste och lät i muggen! Min son är verkligen en son ;)

• Zargenta
    trz skrev 2011-06-28 12:12:56 följande:
    Dom som inte fár ngn reaktion kanske kissar för mkt? :)
    Jag kan säga så här, när jag gör rent mina naglar med bikarbonat så reagerar pulvret med att fräsa och bubbla på samma sätt fast jag har betydligt mer vatten än jag hade kiss i muggen samt mindre pulver... Så jag tror inte att det ska påverka i någon högre grad... Nu kunde jag inte klämma ur mig mycket urin pga tidigare besök men jag fick en klart mätbar reaktion och det ryms inte så mycket kiss i en mugg ändå ;)
  • Zargenta
    MajaBrittan skrev 2011-06-28 13:10:03 följande:
    haha aj fan! Läste bra Baking Soda å tänkte bakpulver Tungan ute

Haha detta är ju så spännande. Skulle va skoj om någon mer som vet det är en kille får ett fräsande resultat.
    Du menar utöver  mig?
Svar på tråden Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?