• Fru Glad

10000-steg-om-dagen-tråden

Har varit ute på en promenad på 1 timme och 20 minuter och det var ca 9000 steg. Hoppas det går bra för er andra, undrar bara om det är ngn mer som tycker att det är lite trögt att få ihop till alla steg?

• Fru Glad

Salta Katten: Jag har hört att det krävs 7000 för att bibehålla vikten och 10000 för viktnedgång... Vet inte vad som stämmer. Har gått 12300 idag. Jag kan inte bara vara hemma för att få ihop mina steg, måste ut på promenad annars fungerar det inte för mig.

• Fru Glad

Klarat mig bra i veckan, över 10000 varje dag men i lördags var det stopp, bara 6500 Kommer att få massor av steg i dag dock för det står redan 7700 och vid sex ska jag gå och träna . Har alltså 5dagar i rak haft >10000 steg. Får nu börja om med att fösöka få fler dagar med > 10000. Hur många dagar har ni andra eller är det bara jag som "tävlar"?

• Fru Glad

Jossebell, snart kan du inte vara utan räknare Känner mig nästan naken utan

• Fru Glad

Har varit på ett 75min spinningpass INTENSIV!!! enl. tabellen så har jag gått 27800!!!! Personligt rekord, behöver ju inte sura för att jag inte fick ihop 10000 i går.

• Fru Glad

Hallå... Vad ni skriver Kul att se en sådan aktivitet. Jossebell: Jag har min fäst mitt fram på BH´n kan inte ha min i byxlinningen då jag bär på en lite tjej under dagarna. Har i dag gått 12300 steg + skottat snö så jag får plussa på ca 5000 steg, känns bra att ha gått 17300 i dag.

• Fru Glad

Snacka om att fynda josebell Rea är alltid lika revligt. Visst är det en tråkig ekvation: mindre intag och ökad förbränning = minskad vikt. Fast det låter så enkelt kan det vara så svårt....

• Fru Glad

Tjena, har mysdag idag, ska iof iväg och handla så det blir nog ngr steg idag oxå, klarade med råge 10000 igår så idag är dag gyra på raken om det nu räknas...

• Fru Glad

Josebell har du provat att ha den ngn annastanns än i byxlinningen?

Kommer inte upp i 10000 idag Men så är det vissa dagar och idag var en sådan dag. Nya tag i morgon

• Fru Glad

Föresten vore det inte snyggt att rapportera son fru juni gjorde? Tänkte "redovisa" veckovis i fortsättningen.

Svar på tråden 10000-steg-om-dagen-tråden