• Jessica K

10000-steg-om-dagen-tråden

Blä! Skulle börja på riktigt denna veckan och det första jag gör är att glömma stegräknaren hemma... jaja... jag får väll stuttsa runt här hemma så jag kommer upp i något i allafall...

• Jessica K

Hihi har redan kommit upp i 12900 steg idag! Och ska til gymmet om 1,5 timmar tp

• Jessica K

Var hos pojkvännen i helgen och hade inte med mig stegräknaren... men gick 6-7 km både idag och igår, så några steg måste det ju ha blivit. Blir nya tag imorgon!

• Jessica K

Åh! Vad duktig du har varit Ninnsan!

• Jessica K

Blä! Ingen bra stegräknar dag alls... Började med att stegräknaren nollställde sig efter ett par timmar och sen har jag knappt gått någonting utan bara varit hemma och städat... Hmmm... Drygt 3000 steg. Pinsamt dåligt!

• Jessica K

Hmmm.. varför var jag så dum så jag ens skrev något här idag? Dumma jag

• Jessica K

jojja: Det är bara det att min lilla lya är på 22kvadrat meter typ så det blir inte så mycket gående fast att jag har städat... men imorgon ska det bli både en promenad, shopping på stan och utgång på kvällen... så jag hoppas på att gottgöra lite av de förlorade stegen då.

• Jessica K

Bhaa! Idag förstår jag inte varför jag inte har kommit upp i fler steg än. snart 7000steg och jag har gått runt i skolan som en iller och gått vägen hem (6-7km).
    Hur långa promenader brukar ni ta på dagarna så ni kommer upp i era 10 000 steg?

• Jessica K

Jag förstår inte varför jag inte kommit upp i 10000 steg än då vägen hem från skolan är 6-7 km. Det borde ju vara 12000 steg ungefär

• Jessica K

Emmiez: Wow! 20109 steg! Det var inte dåligt det! Grattis!
    Jag kom upp i 7-8000 i lördags.. fast min kompis tvinagade mig att ta av den innan vi skulle ut och dansa... min är kritvit och jätteful så hon tyckte inte att det matchade mina kläder så bra *skratt* Men jag hade säkert kommit upp i 15000 om jag hade fått ha den på.

• Jessica K

Fru Glad: Shit! Det var inte dåligt! Grattis!
    Själv har jag kommit upp som bäst (under de två veckorna jag har kört nu) 14600 steg... SKA slå det i veckan!

• Jessica K

Emmiez: smart! Det ska jag göra nästa gång! Åh! Square Dance låter roligt!!

• Jessica K

Grrrr... det går bara sämre och sämre här 4000 steg idag bara... *skämms*

• Jessica K

dundermusen: 20000-25000 steg bara på jobbet?!! Shit! Vad har du för jobb? Fotbollsspelare?

• Jessica K

Hihi! Idag har jag lyckats komma upp i drygt 11000 steg hittills... Men jag förstår inte hur ni kan få så många steg. Tycker att jag har sprungit runt massor i korridorerna i skolan idag + gått en promenad på 1 timme och 15 min. typ. Och då "bara" lyckats komma upp i 11000 steg. Tar jag väldigt stora kliv tro?

Svar på tråden 10000-steg-om-dagen-tråden