• soffien

10000-steg-om-dagen-tråden

får man vara med? ska ner ca 10 kg och har idag köpt en stegräknare! så imorgon börjar mitt nya liv, igen

• soffien

jag är positivt överraskad efter min första dag med stegräknaren, trodde att 10 000 steg aldrig skulle gå men nu har jag redan kommit upp i 10 959 steg och jag har kvällspromenaden med hunden kvar!

• soffien

blev inte mycket till promenad med hunden, han gick bara ut och kissade och ville gebast in igen, han tyckte att det var allt för kallt så 12 161 stannade räknaren på för dagen!

• soffien

glömde min stegräknare hemma, tog av den för att duscha och glömde att sätta på den igen, så jag for till babysimmet utan så där missade hag en hel del steg men det får till att bli en extra lång kvällspromenad med hunden, hoppas han vill gå lite längre idag än igår

• soffien

igår trodde jag verkligen inte att jag skulle få ihop 10 000 steg, var nämligen på ikea och gick i ca 4 timmar men hade glömt räknaren hemma så där missade jag säkert några tusen setg men räknaren visade endå på 9 987 vid läggdags så jag gick lite på stället för att få ihop de så 10 024 steg blev det iaf igår

dreamrose: jag har hund och går ca 3 st 40 minuters promenader per dag. jag har inte haft några problem alls att gå mina steg, bara jag kommer ihåg att ta på mig räknaren men nu har jag ju bara räknat i 2 dagar men jag har inte ändrat mig något!

• soffien

idag har det blivit ca 17000 steg och än är inte dagen slut, hinner iof inte gå så mycket mer

Svar på tråden 10000-steg-om-dagen-tråden